  • 1. Data: 2009-10-20 11:23:27
    Temat: Jak odzyskać kasę z OC od upadłego TU?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    znajoma miała stłuczkę. Winny się przyznał, zostawił ubezpieczenie.
    Niestety był ubezpieczony w HDI, a towarzystwo chyba zbankrutowało, bo
    infolinie nie działają, oddział w Zabrzu zamknęli, rzeczoznawca mówi, że
    HDI rozwiązało z nim umowę...

    Co teraz można zrobić?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-20 11:27:28
    Temat: Re: Jak odzyskać kasę z OC od upadłego TU?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > Niestety był ubezpieczony w HDI, a towarzystwo chyba zbankrutowało, bo
    > infolinie nie działają, oddział w Zabrzu zamknęli, rzeczoznawca mówi, że

    Dowiedz się w ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-20 11:38:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Niestety był ubezpieczony w HDI, a towarzystwo chyba zbankrutowało, bo
    > infolinie nie działają, oddział w Zabrzu zamknęli, rzeczoznawca mówi, że

    http://www.hdi-asekuracja.pl/Ubezpieczenia_dla_klien
    ta_indywidualnego

    To to towarzystwo?
    Infolinia dział. Przed chilka rozmawiałem

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-10-20 11:59:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To to towarzystwo?
    > Infolinia dział. Przed chilka rozmawiałem

    Heh - jeszcze Tristana pozwa o naruszenie dobr :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-20 12:10:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hbk59i$lb6$1@news.interia.pl...

    > http://www.hdi-asekuracja.pl/Ubezpieczenia_dla_klien
    ta_indywidualnego

    > To to towarzystwo?
    > Infolinia dział. Przed chilka rozmawiałem

    My dzwoniliśmy tu oraz do Działu Likwidacji Szkód w Katowicach. Nikt nie
    odbiera.
    http://www.hdi-asekuracja.pl/Kontakt

    Aczkolwiek jakiś przedstawiciel z Gliwic dał nam numer do W-wy i tam
    odebrali, ale też nie bardzo wiedzą co z tym zrobić, bo mamy sprawę
    załatwiać w Katowicach, a w Katowicach już 2 dzień nikt nie odbiera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2009-10-20 12:19:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-10-2009 o 14:10:11 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > odebrali, ale też nie bardzo wiedzą co z tym zrobić, bo mamy sprawę
    > załatwiać w Katowicach, a w Katowicach już 2 dzień nikt nie odbiera.

    W Chorzowie też nie odbierają?

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-10-20 15:13:11
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Ja bym radził napisać szybko do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
    www.ufg.pl
    Osobiście miałem taki przypadek, że sprawca był ubezpieczony w Polisa SA a
    ja w PZU. Polisa splajtowała a moje kochane PZU wysyłało papiery do UFG
    ponad 3 miesiące skutkiem czego nie dostałem nic.
    Dlatego warto samemu zgłosić roszczenie do UFG zanim nie będzie za późno.
    Jacek

  • 8. Data: 2009-10-20 15:34:06
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Normalka u złodziei.
    Odbierają tylko do przyjęcia składek, w likwidacji szkód nie odbierają wcale.
    Podobnie "działa" złodziejskie PTU.
    Być może musisz pojechać osobiście i -UWAGA! - koniecznie z dyktafonem w kieszeni.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-10-21 09:16:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Dowiedz się w ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym.

    Okazało się, że jednak nie upadli, tylko nie odbierają telefonów.
    Znalazłem jakieś przedstawicielstwo w Gliwicach, które podało mi tajny
    telefon do W-wy, gdzie w końcu oddzwonili i w piątek wyślą rzeczoznawcę.

    Ale generalnie infolinia 801... nie odpowiadała, numery w katowicach
    podane przez Winnego z polisy też nie odpowiadały, oddział w zabrzu
    zamknęli, a rzeczoznawca już z nimi nie współpracuje, więc jakby ktoś z
    Was chciał wybrać HDI, to jakby odradzam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek