  • 1. Data: 2009-10-20 12:29:36
    Temat: Ustanowienie kuratora....
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Mam nastepujace pytanie.Chodzi o sprawe rozwodowa.Sad przyslal
    wezwanie do wskazania miejsca zamieszkania pozwanego.wiem gdzie
    pozwany jest zameldowany,jednak ma kilka miejsc zamieszkania.Chce
    napisac wniosek o wyznaczenie kuratora, czy wobec takiej sytuacji
    musze pisac do CBA? Czy podac przypuszczalny adres zamieszkania
    pozwanego?Znam adres zatrudnienia,czy moge podac ten adres?Z gory
    dzieki za wszytskie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-10-20 12:37:54
    Temat: Re: Ustanowienie kuratora....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kasia pisze:
> [...]
    > musze pisac do CBA? Czy podac przypuszczalny adres zamieszkania
    > pozwanego?Znam adres zatrudnienia,czy moge podac ten adres?Z gory

    Wskaż adres pracy. W pewnej mojej sprawie sąd odmówił wyznaczenia
    kuratora dla doręczeń w sytuacji, kiedy wydałem się, że znam miejsce
    pracy. To też może być miejsce do doręczenia pisma z sądu.

    Ponadto jeśli znasz te kilka miejsc zamieszkania (rozumiem, że
    mieszka tam szeregowo, a nie równolegle :), to też je możesz wskazać.

    Ponadto - jeśli tego nie zrobiłaś - uwypuklij sądowi, że strona jest
    zameldowana pod wskazanym przez Ciebie adresie. Nieraz sam ten fakt
    wystarczy - nawet w przypadku nieodbierania pism - do uznania ich za
    dostarczone.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-20 14:49:22