  • 1. Data: 2002-04-15 12:08:02
    Temat: pelnomocnictwo
    Od: "Kinga" <k...@a...pl>

    W jaki sposob sporzadzic pelnomocnictwo dla mojego meza do reprezentowania
    mnie w sadzie pracy? Czy wymagane jest poswiadczenie notariusza?
    Jak powinno wygladac?

    dzieki

    Kinga

  • 2. Data: 2002-04-15 12:54:30
    Temat: Re: pelnomocnictwo
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Kinga" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    | W jaki sposob sporzadzic pelnomocnictwo dla mojego meza do reprezentowania
    | mnie w sadzie pracy?

    np wg wzoru: http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/pelnomocnictwo.
    asp
    Oczywiście możesz zawężyć zakres pełnomocnictwa np. wpisując "do
    reprezentowania przed sądem w sprawie przeciwko X sygn akt XXXXXXX)

    |Czy wymagane jest poswiadczenie notariusza?

    Nie

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-04-15 13:19:10
    Od: "Kinga" <k...@a...pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiście możesz zawężyć zakres pełnomocnictwa np. wpisując "do
    > reprezentowania przed sądem w sprawie przeciwko X sygn akt XXXXXXX)

    Dziekuje bardzo

    Kinga

  • 4. Data: 2002-04-15 14:03:23
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Kinga wrote:

    > W jaki sposob sporzadzic pelnomocnictwo dla mojego meza do reprezentowania
    > mnie w sadzie pracy? Czy wymagane jest poswiadczenie notariusza?

    Pisemne z podpisem mocodawcy. Uwierzytelnienie notarialne jest wymagane
    tylko dla kopii (np. ksero z faksu).

    Strona może też czyjeś pełnomocnictwo zgłosić ustnie do protokołu na
    rozprawie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)