  • 1. Data: 2002-04-15 12:09:22
    Temat: wysokosc zasilku chorobowego po 91 dniu zwolnienia
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Dzien dobry!
    Wczoraj dowiedzialam sie, ze jesli pracownik jest na dlugim "chorobowym" -
    to od 91 dnia zwolnienia przysluguje mu zasilek w wysokosci 100%
    wynagodzenia podstawowego ( do 91 dnia - 80%). Mi moja byla firma przelewala
    do konca zwolnienia chorobowego 80% mojego wynagrodzenia.... Prawdopodobnie
    mam 6 miesiecy na odwolanie sie .... czyli jeszcze do 5 maja...
    Jak to zalatwic? do kogo sie zwrocic? czy do tej mojej bylej firmy?... moga
    mnie zlekcewazyc... a czas ucieka :-(( czy ktos mial moze podobna sytuacje
    lub spotkal sie z tym problemem? prosze o wszelkie informacje
    pozdrawiam serdecznie
    Basia