  • 1. Data: 2009-03-11 16:11:32
    Temat: Jak napisać wezwanie do zapłaty?
    Od: "vvv" <n...@n...pl>

    Witajcie,

    Otóż mam problem, że nie bardzo wiem jak napisać wezwanie do zaplaty jakiś
    ponad miesiąc temu wysłałem odstąpienie od umowy ( radia ) i nie otrzymałem
    na ten list w dalszym ciągu odpowiedzi. Sprawa trochę dziwna bo sklep
    ogólnie mówiąc olewa mnie i ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej. Napierw po oddaniu wmawiali mi że mają 21dni na
    ustosunkowanie się, a nie 14 a po miesiącu stwierdzili że radio jest w pełni
    sprawne. Oczywiście radia nie odebrałem i dalej leży u nich. Wysłałem
    odstąpienie od umowy do prezesa który je odebrał i cisza z ich strony. Jak
    czytam to teraz musze wysłać wezwanie do zaplaty tylko za bardzo nie wiem
    jakiej ma być treści.
    Może mi ktoś podać jakiś wzór?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-13 09:02:38
    Temat: Re: Jak napisać wezwanie do zapłaty?
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 11 Mar, 17:11, "vvv" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > czytam to teraz musze wysłać wezwanie do zaplaty tylko za bardzo nie wiem

    Napisz do mnie bezpośrednio na maila to coś podeślę na wzór.

    pzdr