    From: "vvv" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak napisać wezwanie do zapłaty?
    Date: Wed, 11 Mar 2009 17:11:32 +0100

    Witajcie,

    Otóż mam problem, że nie bardzo wiem jak napisać wezwanie do zaplaty jakiś
    ponad miesiąc temu wysłałem odstąpienie od umowy ( radia ) i nie otrzymałem
    na ten list w dalszym ciągu odpowiedzi. Sprawa trochę dziwna bo sklep
    ogólnie mówiąc olewa mnie i ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej. Napierw po oddaniu wmawiali mi że mają 21dni na
    ustosunkowanie się, a nie 14 a po miesiącu stwierdzili że radio jest w pełni
    sprawne. Oczywiście radia nie odebrałem i dalej leży u nich. Wysłałem
    odstąpienie od umowy do prezesa który je odebrał i cisza z ich strony. Jak
    czytam to teraz musze wysłać wezwanie do zaplaty tylko za bardzo nie wiem
    jakiej ma być treści.
    Może mi ktoś podać jakiś wzór?