  • 41. Data: 2011-05-30 12:10:55
    Temat: Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ?
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Nie.
    Może założyć spółkę zoo z sobą jako prezesem za dowolną kwotę wynagrodzenia
    miesięcznie, od tego opłacać składki i nie potrzeba kombinować ze "znajomymi".

    -----

  • 42. Data: 2011-05-30 12:12:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 14:08, ąćęłń pisze:
    > Urban legend.

    Że składki głównym czynnikiem kształtującym cenę ubezpieczenie
    OC jest kod pocztowy ?

    > Niech zmieni ubezpieczyciela.

    Żeby płacić więcej ? Ciekawe rady.

    > BTW ma tyle kasy, a musi korzystać z porady, jak przejść przez ulicę??

    Skup się - czy zainteresowana osoba pyta, czy ja pytam ?

    I naucz się cytować jak biały człowiek, chyba, że to cie przerasta.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 43. Data: 2011-05-30 12:12:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 14:04, ąćęłń pisze:

    > Niech się uda do prawnika od ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, a nie do
    > internetu.

    Udaj się do kogokolwiek, kto cie zrozumie.

  • 44. Data: 2011-05-30 12:13:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 14:10, ąćęłń pisze:
    > Nie.
    > Może założyć spółkę zoo z sobą jako prezesem za dowolną kwotę wynagrodzenia
    > miesięcznie, od tego opłacać składki i nie potrzeba kombinować ze "znajomymi".

    PLONK za głupotę wrodzoną.

  • 45. Data: 2011-05-30 12:35:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " ąćęłń" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I za 2-3 miesiące wszystko to samo od nowa.
    > ZUS nie wpadł, że możnaby to robiś kwartalnie (przez analogię do
    > kwartalnych
    > rozliczeń podatkowych), czy nasza księgowość nie wpadła?

    A nie mozna podpisac umowy z okreslona stawka godzinowa lub akordowa i stale
    miec ich zarejestrowanych a w miesiacach gdy nie ma dla nich pracy puszczac
    "zerówki"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 46. Data: 2011-05-30 13:14:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/30/2011 6:15 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > No właśnie matka nie ma opłacanych składek i stąd tak pod górkę. Jak
    > zrozumiałem, dziecko ma "z ustawy" zapewnione ubezpieczenie.

    tak, ale musi byc zgloszone
    kwestia ustalenia kto to ma zrobic.
    jesli rodzice nie pracuja, to szkoła.

    Bez zgłoszenia ubezpieczenia nie ma

  • 47. Data: 2011-05-30 13:15:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/30/2011 5:03 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > A Jeśli ktoś chce zapewnić sobie obsługę medyczną w razie
    > nieszczęśliwego zdarzenia - to już złodziej.

    a prywatne ubezpieczenia?
    musi byc od razu NFZ?

  • 48. Data: 2011-05-30 13:56:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > No w pełni bezrobotny. Bezrobotny ma być od razu biedakiem ?

    Nie musi. Jak go stac na 3 samochody i niepracowanie, to niech zaplaci
    skladke na NFZ i tyle. Ja od marnej pensji place skladke chorobowa
    wyzsza od tej, ktora on by musial zaplacic. I nie stac mnie na 3
    samochody.

    > Straszne mecyje. Do tej pory płaciło się maksymalny ZUS w ciągu
    > niespełna 7 miesięcy, nie korzystało się w ogóle z publicznej służby
    > zdrowia, bo stać było na w pełni prywatną co by nie stać w zakichanych
    > kilkumiesięcznych kolejkach do specjalisty. A Jeśli ktoś chce zapewnić
    > sobie obsługę medyczną w razie nieszczęśliwego zdarzenia - to już
    > złodziej.

    Nie "jak chce sobie zapewnic obsluge", tylko jak chce to zrobic przy
    pomocy umowy o pozorowana prace.

    MJ

  • 49. Data: 2011-05-30 13:58:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 15:15, witek pisze:

    > a prywatne ubezpieczenia?
    > musi byc od razu NFZ?

    Jaki sens przepłacać ?
    Nie podałem jednego warunku - okres maks 4 miesiące.

    Prywatnie - będzie to przepłacanie po prostu.

  • 50. Data: 2011-05-30 14:05:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-05-2011 15:15, witek pisze:

    > a prywatne ubezpieczenia?
    > musi byc od razu NFZ?

    A może byś sprawdził jakie usługi medyczne można sobie wykupić w takim
    ubezpieczeniu, za ile i gdzie a potem gadał głupoty.

    Prywatne ubezpieczenie daje dostęp do specjalistów w gabinetach i
    ewentualnie chirurgii jednego dnia.
    Zwykle w polisach jest zastrzeżenie, że nie obejmują one chorób
    przewlekłych zdiagnozowanych wcześniej.
    Leczyć się można tylko w wyznaczonych placówkach. Często sa tam kolejki,
    bo prywatne ubezpieczenia zrobiły się modne, a lekarzy i ośrodków nie
    przybywa w takim samym tempie jak pacjentów.

    A im jesteś starszym tym opłaty wyższe a liczba wyłączeń rośnie.

    Tylko NFZ finansuje leczenie chorób przewlekłych, raka, oddziały
    ratunkowe i intensywną terapię.
    W każdym mieście powiatowym jest szpital, w którym Ci zoperują ostry
    wyrostek.
    W większości nie ma prywatnej kliniki, która takie wyszukane usługi
    medyczne oferuje.

    Nie ma w Polsce takiego prywatnego ubezpieczenia, które byłoby tańsze
    niż dobrowolny NFZ a oferowało chociaż w połowie przybliżony zakres
    usług medycznych.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813