  • 1. Data: 2011-05-29 11:48:22
    Temat: Re: Akt notarialny projekt
    Od: "Tunia" <t...@p...onet.pl>

    &gt; Witam !

    &gt;

    &gt;    Przed podpisaniem aktu notarialnego chciałbym analizy prawniczej jego

    &gt; treści, co dla mnie oznacza i jakie knsekwencje wnosi dla mnie na

    &gt; przyszłość. Tymbardziej ,że druga strona w przypadku nieprzyjęcia wolii

    &gt; będzie chciała występić przecikow mnie do sądu.

    &gt; Kiedy i od kogo domagać się wstęnego projektu aktu notarialnego ?

    &gt; Czy może na spotkanie z drugą stroną u notariusz zamówić asystę z prawnikiem

    O projekt aktu poprosic w kancelarii notariusza. Nie spotkalam sie z robieniem z
    tego zagadnienia a praktykuje to czesto. &quot;asysta&quot; jak to ujelas, mozliwa,
    dopuszczalna, jezeli masz tylko takie zyczenie.