  • 1. Data: 2011-05-29 11:22:12
    Temat: Stosowana ustawa a data wykroczenia lub ujawnienia
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam,
    Po 7 miesiącach otrzymałem fotkę z fotoradaru. Waszym zdaniem którą ustawę
    należy zastosować? Obowiązującą w czasie wykroczenia czy w czasie
    ujawnienia?
    Piotr

  • 2. Data: 2011-05-29 11:36:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4de22c63$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > Po 7 miesiącach otrzymałem fotkę z fotoradaru. Waszym zdaniem którą
    > ustawę należy zastosować? Obowiązującą w czasie wykroczenia czy w czasie
    > ujawnienia?

    Względniejszą dla sparwcy - tak stanowi ustawa, cokolwiek to akurat w tym
    wypadku oznacza.

  • 3. Data: 2011-05-29 13:19:28
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>

    Hmm,
    Jaką ustawę masz na myśli?
    Piotr

  • 4. Data: 2011-05-29 15:11:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Względniejszą dla sparwcy - tak stanowi ustawa, cokolwiek to akurat w tym
    > wypadku oznacza.

    Czyli jak skrzyzowanie Orwella z Einsteinem:

    "Wszystko jest wzgledne, ale jedne rzeczy sa wzgledniejsze od drugich" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-05-29 17:45:47
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>