eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Odszkodowanie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 1. Data: 2012-09-08 09:24:42
    Temat: Odszkodowanie?
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    Od tygodnia firma która świadczy usługi hostingowe dla mojej firmy nie
    odbiera telefonów, serwery się zawieszają. Musiałem zatrudnić (odpłatnie)
    informatyka, który przeniósł mi domeny do innej firmy (też musiałem za to
    zapłacić). Cała impreza kosztowała mnie już wielokrotność wartości umowy z
    nierzetelnym usługodawcą, ale nie są to dziesiatki tysięcy, żeby brać
    prawnika. Co radzicie? Pozew czy dać sobie spokój i się nie szarpać ...?


  • 2. Data: 2012-09-08 09:48:55
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-08 09:24, Garg09 pisze:
    > Od tygodnia firma która świadczy usługi hostingowe dla mojej firmy nie
    > odbiera telefonów, serwery się zawieszają. Musiałem zatrudnić
    > (odpłatnie) informatyka, który przeniósł mi domeny do innej firmy (też
    > musiałem za to zapłacić). Cała impreza kosztowała mnie już wielokrotność
    > wartości umowy z nierzetelnym usługodawcą, ale nie są to dziesiatki
    > tysięcy, żeby brać prawnika. Co radzicie? Pozew czy dać sobie spokój i
    > się nie szarpać ...?

    Jaka firma?

    Sprawdź w regulaminie co ci przysługuje za przestoje w działaniu,
    prawdopodobnie niewiele.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2012-09-08 15:21:21
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k2et9k$9at$...@n...task.gda.pl...
    > Sprawdź w regulaminie co ci przysługuje za przestoje w działaniu,
    > prawdopodobnie niewiele.

    Sam regulamin to nie wszystko. Popatrz jak Ci przestanie działać
    internet/telefon.


  • 4. Data: 2012-09-08 16:32:10
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg09 wrote:
    > Od tygodnia firma która świadczy usługi hostingowe dla mojej firmy nie
    > odbiera telefonów, serwery się zawieszają. Musiałem zatrudnić
    > (odpłatnie) informatyka, który przeniósł mi domeny do innej firmy (też
    > musiałem za to zapłacić). Cała impreza kosztowała mnie już wielokrotność
    > wartości umowy z nierzetelnym usługodawcą, ale nie są to dziesiatki
    > tysięcy, żeby brać prawnika. Co radzicie? Pozew czy dać sobie spokój i
    > się nie szarpać ...?


    A co masz w umowie na temat przerw w dzialaniu?


  • 5. Data: 2012-09-09 15:43:02
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:k2fgof$d2a$1@usenet.news.interia.pl...

    > Sam regulamin to nie wszystko. Popatrz jak Ci przestanie działać
    > internet/telefon.

    Jak mam w reregulaminie że internet będzie działać losowo raz w tygodniu
    koło południa przez około 45 minut to też mam szukać przepisów ogólnych o
    przestojach?


    Konrad


  • 6. Data: 2012-09-10 10:04:13
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    Udało mi się z googla odzyskać kopię ich regulaminu.

    Link tutaj: http://tinyurl.com/8gqpwmo

    Punkty na które zwróciłem uwagę:

    2.8. Usługodawca zobowiązuje się do informowania o planowanych przerwach
    dostarczaniu usług z 24 godzinnym wyprzedzeniem.

    Nie było żadnego powiadomienia, wszystko padała powoli acz skutecznie. Bogu
    dzieki udało się zrobić backup domen, folderów imap itd.

    2.20. Wysokość roszczeń klienta nie może przekraczać kwoty rocznej
    abonamentu dla danego konta.

    Było to jakieś 140 zł brutto.


  • 7. Data: 2012-09-10 10:08:19
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 10:04, Garg09 pisze:

    > 2.8. Usługodawca zobowiązuje się do informowania o planowanych
    > przerwach dostarczaniu usług z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    >
    > Nie było żadnego powiadomienia, wszystko padała powoli acz skutecznie.
    > Bogu dzieki udało się zrobić backup domen, folderów imap itd.

    Awaria to nie to samo co planowana przerwa.

    > 2.20. Wysokość roszczeń klienta nie może przekraczać kwoty rocznej
    > abonamentu dla danego konta.
    >
    > Było to jakieś 140 zł brutto.

    What you pay is what you get.

    To cena za hosting dla amatorów.


  • 8. Data: 2012-09-10 11:09:20
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:504d9fe8$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 10.09.2012 10:04, Garg09 pisze:
    >
    >> 2.8. Usługodawca zobowiązuje się do informowania o planowanych
    >> przerwach dostarczaniu usług z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    >>
    >> Nie było żadnego powiadomienia, wszystko padała powoli acz skutecznie.
    >> Bogu dzieki udało się zrobić backup domen, folderów imap itd.
    >
    > Awaria to nie to samo co planowana przerwa.
    >
    >> 2.20. Wysokość roszczeń klienta nie może przekraczać kwoty rocznej
    >> abonamentu dla danego konta.
    >>
    >> Było to jakieś 140 zł brutto.
    >
    > What you pay is what you get.
    >
    > To cena za hosting dla amatorów.

    Byłem u nich 3 lata i jakoś nigdy nie narzekałem, ceny mieli ok a jakość
    usług też super. Nagle coś walnęło. Poza tym, na potrzeby mojej firmy w
    zupełności to wystarczało. To tak jakbyś proponował mi zakup porshe do jazdy
    po lesie :D


  • 9. Data: 2012-09-10 11:23:27
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-10 11:09, Garg09 pisze:
    >
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    >>
    >> To cena za hosting dla amatorów.
    >
    > Byłem u nich 3 lata i jakoś nigdy nie narzekałem, ceny mieli ok a jakość
    > usług też super. Nagle coś walnęło. Poza tym, na potrzeby mojej firmy w
    > zupełności to wystarczało. To tak jakbyś proponował mi zakup porshe do
    > jazdy po lesie :D

    Wyluzuj. Każdy amator, któremu się wydaje, że czegoś o czymś się
    dowiedział natychmiast czuje się ekspertem, który w pierwszym punkcie
    będzie udzielał rad w rodzaju "dozbieraj i kup lepszy, bo ja taki
    widziałem".


    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel


  • 10. Data: 2012-09-10 11:31:00
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 11:09, Garg09 pisze:

    > Byłem u nich 3 lata i jakoś nigdy nie narzekałem, ceny mieli ok a jakość
    > usług też super. Nagle coś walnęło. Poza tym, na potrzeby mojej firmy w
    > zupełności to wystarczało. To tak jakbyś proponował mi zakup porshe do
    > jazdy po lesie :D

    To to co dziamgoczesz o odszkodowania za jakieś "straty"?

    Jak pisałem: masz to, za co zapłaciłeś.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1