  • 1. Data: 2012-09-10 12:26:48
    Temat: Re: Odszkodowanie od producenta telefonów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 12:25, mw pisze:
    > Witam, mam pytanie, czy jest jakaś szansa wywalczenia odszkodowania

    Osoby niepotrafiące regulaminowo zawijać wierszy odszkodowań nie dostają.

  • 2. Data: 2012-09-10 14:34:31
    Od: Peter <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Osoby niepotrafiące regulaminowo zawijać wierszy odszkodowań nie dostają.

    osoby niepotrafiące ustawić Thunderbirda tak by zawijał tekst nie powinny zrzucać
    winę na kogoś innego. Wstyd!

    --
    Peter

  • 3. Data: 2012-09-10 15:29:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 14:34, Peter pisze:

    > osoby niepotrafiące ustawić Thunderbirda tak by zawijał tekst nie
    > powinny zrzucać winę na kogoś innego. Wstyd!

    Przy czytaniu zawija. Przy cytowaniu (prawidłowo) nie zawija. I jak
    jakiś dureń pisze bez zawijania, to się cytowanie chrzani.

    A wstyd to zaczynanie zdania od małej litery.

  • 4. Data: 2012-09-10 23:10:52
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Peter" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > osoby niepotrafiące ustawić Thunderbirda tak by zawijał tekst nie powinny
    > zrzucać winę na kogoś innego. Wstyd!

    Gadasz z wybujałym EGO pastucha. Radzę do plonkownicy, szambo i inne klocki
    niech znają swe miejsce.

  • 5. Data: 2012-09-11 22:45:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Sep 2012, Peter wrote:

    > osoby niepotrafiące ustawić Thunderbirda tak by zawijał tekst

    To Twój post jest sprzeczny z netykietą, bez względu na to, czy ktoś
    umie czy nie umie sobie coś lub czegoś ustawić.

    > nie powinny zrzucać winę na kogoś innego.

    Otóż to.

    pzdr, Gotfryd