  • 1. Data: 2012-09-10 12:51:51
    Temat: Re: Odszkodowanie od producenta telefonów
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:80800ab7-78ee-4651-a32a-976274730e83@googlegrou
    ps.com...
    Witam, mam pytanie, czy jest jakaś szansa wywalczenia odszkodowania od
    producenta którego wadliwy produkt naraził mnie na straty?
    Podłączyłem telefon do ładowania, wyszedłem z domu i po ok 30 minutach widzę
    że się pali w moim domu.

    Pozostawienie bez dozoru urządzeń elektrycznych nie przystosowanych do pracy
    ciągłej jest jednym z głównych przyczyn pożarów.
    http://www.straz.lomza.pl/Zima.htm

    Czy jest w instrukcji obsługi ładowarki informacja o możliwości pracy
    ciągłej łądowarki bez nadzoru?

    t-1

  • 2. Data: 2012-09-10 12:58:48
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Przepraszam, trochę zły link
    Tu właściwszy:
    http://www.czn.uj.edu.pl/moodle/mod/book/view.php?id
    =24243&chapterid=19355

    t-1

  • 3. Data: 2012-09-12 12:21:54
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 10 Sep 2012 12:51:51 +0200, w <k2kgo9$nd$1@pippin.nask.net.pl>, "t-1"
    <t...@s...pl> napisał(-a):

    > Czy jest w instrukcji obsługi ładowarki informacja o możliwości pracy
    > ciągłej łądowarki bez nadzoru?

    A jest o nieprzystosowaniu?
    Tu chyba chodzi raczej o czajniki, mikrofalówki, pralki -- a nie o ładowarki.

  • 4. Data: 2012-09-12 13:50:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Sep 2012, rg wrote:

    > A jest o nieprzystosowaniu?
    > Tu chyba chodzi raczej o czajniki, mikrofalówki, pralki -- a nie o ładowarki.

    Pytaniem jest, z czego ma wynikać prawne kryterium dla takiego podziału.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-09-20 10:55:29
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 12 Sep 2012 13:50:29 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1209121349200.2292@quad>,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Pytaniem jest, z czego ma wynikać prawne kryterium dla takiego podziału.

    Prawnego nie widzę, ale np. młot pneumatyczny chyba nie jest przystosowany do
    takiej pracy. A na pewno moje urządzenie do pompowania kół ("10 minut pracy
    ciągłej").

  • 6. Data: 2012-09-21 23:27:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Sep 2012, rg wrote:

    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    [...a to nijak nie moje:...]

    > Prawnego nie widzę, ale np. młot pneumatyczny chyba nie jest przystosowany do
    > takiej pracy.

    Czajnik również. Do pracy (ciągłej) :>
    (to, że zadziała - albo i nie - zabezpieczenie, skutkujące
    przerwaniem działania, nie jest tożsame z "pracą", IMO)

    > A na pewno moje urządzenie do pompowania kół ("10 minut pracy
    > ciągłej").

    :)

    pzdr, Gotfryd