  • 21. Data: 2011-11-22 12:49:06
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Fakty historyczne są jednak takie, że ludzie raczej uciekają z
    > socjalizmu do kapitalizmu, a nie na odwrót.

    %s/ludzie/bogatsi ludzie/

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2011-11-22 13:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > względem społecznym jest dużo gorzej.

    Fakty historyczne są jednak takie, że ludzie raczej uciekają z
    socjalizmu do kapitalizmu, a nie na odwrót.

    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-11-22 13:48:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2011 14:42, Liwiusz pisze:

    > Fakty historyczne są jednak takie, że ludzie raczej uciekają z
    > socjalizmu do kapitalizmu, a nie na odwrót.

    O'RLY?

  • 24. Data: 2011-11-22 17:06:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    > Masz rację. Trzeba obniżyć (najlepiej do zera) tzw. zasiłek pogrzebowy
    > oraz promować ekologiczne pochówki np. przerobienie ciała na tzw. paliwo
    > ze źródeł odnawialnych.

    Nie mialem na mysli kosztow pochowku tylko wszystkie zwiazane z
    przewleklym umieraniem, ktore obecnie potrafi byc, dzieki medycynie,
    rozlozone na wiele lat.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 25. Data: 2011-11-22 17:07:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Słusznie. Bo w państwowym systemie bardziej się opłaca, aby ubezpieczony
    > zmarł na raka, niż wykorzystał swój kapitał emerytalny na leczenie.

    A masz jakies dane ile ten System wydaje na leczenie raka?

    j.

  • 26. Data: 2011-11-22 17:10:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Fakty historyczne są jednak takie, że ludzie raczej uciekają z
    > socjalizmu do kapitalizmu, a nie na odwrót.

    Jesli masz na mysli taki socjalizm jaki jest obecnie np na Bialorusi i
    taki kapitalizm jaki jest w Grecji - to i owszem ;)

    j.

  • 27. Data: 2011-11-22 23:51:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 22:15:51 -0600, witek napisał(a):

    > cos krecisz.
    > jesli jeszcze musi przez 15 lat to zakladajac pesymistyczna wersje ma
    > 67-15 = 52 lata.

    Tyle ma.

    > jesli mialby sobie wyplacac od 30 lat to znaczy ze powinien zaczac w
    > wieku lat 22.

    Tak, pracuje "na swoim" od 22 roku życia. Pomimo szykan ze strony
    ówczesnego ustroju.

  • 28. Data: 2011-11-22 23:56:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 21 Nov 2011 08:57:54 +0200, januszek napisał(a):

    > Jacek napisa?(a):

    > W dzisiejszych czasach tzw 'kopniecie w kalendarz' zwykle tez wiaze sie
    > z dosc duzymi kosztami. O wiele prosciej i taniej bedzie ustanowic prawo
    > legalizujace i porzadkujace samobojstwa.

    Ależ po co, kiedy lepiej zadziałać u żtp początków - przecież wystarczy
    zalegalizować aborcję. Mniej bachorów do wykarmienia w stosunku do
    pracujacych dorosłych, zatem i potem mniej emerytów, a i mniej biomasy do
    drogiej utylizacji...

  • 29. Data: 2011-11-22 23:57:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 22 Nov 2011 19:06:13 +0200, januszek napisał(a):

    > Nie mialem na mysli kosztow pochowku tylko wszystkie zwiazane z
    > przewleklym umieraniem, ktore obecnie potrafi byc, dzieki medycynie,
    > rozlozone na wiele lat.

    Przeciez pani Mucha już sie wypowiedziała, ze starych leczyć nie należy, bo
    i tak umrą.
    No i za to zaraz została ministrem sportu...

  • 30. Data: 2011-11-22 23:58:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 11:41:30 +0100, bzdreg napisał(a):

    > 1100*(1+0.02/12)*((1+0.02/12)^(47*12)-1)/0.02*12
    > 1029973.62
    > Tak, ponad milion.

    Przecież pisałam, że procentów składanych nie uwzględniłam, dla
    uproszczenia (wielkiego). Oczywoście one dają ogromną sumę!