  • 91. Data: 2011-11-26 09:36:06
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > "Bo takie kryterium upowaznia do nazwania autora definicji idiotą :)"

    To nie jest inwektywa. Jeśli tak te słowa odbierasz to wiedz, że coś
    jest na rzeczy - po Twojej jednak stronie.

    > Kolejny post, kolejny belkot, a argumentow nadal brak. Typowe az do bolu...

    "Bełkot" sugeruje, że nic nie zrozumiałeś? Jakich oczekujesz argumentów
    skoro sam wskoczyłeś w tę dyskusję z zupełnie idiotycznymi analogiami z
    siedmiolatkiem, niesłyszącą pchłą, utylizacją januszka, kryterium
    rozwiązywania równań etc.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 92. Data: 2011-11-26 10:20:21
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 10:22:44 +0200, januszek napisał(a):

    > Użyłem jakiś? Najwyraźniej przespałem tę chwilę, kiedy klapki na Twoich
    > oczach zupgradowano o mikro-wyświetlacze na których zobaczyłeś te
    > inwektywy.

    Dobra pamiec, ale krotka, co?
> [...]

    > jedną stronę?

    Kolejny post, kolejny belkot, a argumentow nadal brak. Typowe az do bolu...

    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 93. Data: 2011-11-26 11:12:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Bardzo konkretnych - dlaczego istnienie ukladu nerwowego ma decydowac o
    > tym, czy wolno plod pozbawic zycia?

    Ja to widzę inaczej: istnienie układu nerwowego zapewnia ochronę przed
    pozbawieniem życia.

    Skoro tak twierdzisz.

    j.

  • 94. Data: 2011-11-26 11:52:58
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

  • 95. Data: 2011-11-26 12:07:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Dla stworzonek typu "krzyzak" układ nerwowy to tylko niepotrzebny
    > balast... No, i może jeszcze system chłodzenia krwi, jak to dawniej
    > uważano ;->

    Być może nasz krzyżowiec zbyt dosłownie bierze bajkę o duszy i traktuje
    ją jak fakt ;)

    j.

  • 96. Data: 2011-11-26 12:12:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Nie rozmawiamy o urzadzeniu, tylko o swiadomosci.

    Nie. Rozmawiamy o istocie na takim etapie rozwoju, w którym nie posiada
    ona jeszcze układu nerwowego. To automatycznie wyklucza świadomość.

    > I po co tak ujadasz jak ratlerek zza plotu? To nie dodaje powagi ani
    > meskosci. Wychodzisz tylko na chama, a podobno w realu jestes cichy i
    > grzeczniutki.

    O! To jest inwektywa. Zmów dwie zdrowaśki i jeden dobry uczynek za ten
    drobny grzeszek.

    j.

  • 97. Data: 2011-11-26 12:17:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2011 14:50, KRZYZAK pisze:

    > Jakby sie zastanowic, to ciebie tez mozna zutylizowac.

    Spróbuj, anonimowa pizdo kibordłorriorowa.

  • 98. Data: 2011-11-26 12:18:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2011 23:14, Proste Prawo pisze:

    > Chodziło mu o to, że rozmowa dotyczy jakiejś konwencji. Chciał ustalić,
    > dlaczego należy uznać za uzasadnione przyjmowanie, że dopiero
    > wykształcenie układu nerwowego powoduje, że aborcja jest zabójstwem.

    Wiesz, może dla takich debili jak krzyżaczek brak mózgu to norma, ale co
    do zasady bez mózgu nie ma świadomości, tożsamości - tego wszystkiego,
    co czyni daną istotę człowiekiem.

  • 99. Data: 2011-11-26 12:22:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 100. Data: 2011-11-26 12:25:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Utrata swiadomosci tez.

    To zły przykład bo nie można utracić czegoś czego się jeszcze nie ma.
    Widzę, że w Twoim przypadku trzeba powtarzać, więc jeszcze raz: mówimy
    o istocie na takim etapie rozwoju, na którym nie posiada ona układu
    nerwowego. To automatycznie wyklucza posiadanie świadomości. To z kolei
    automatycznie wyklucza możliwość utraty świadomości. Zrozumiałeś? Jeśli
    konieczna jest jeszcze jedna powtórka to powiedz, nie wstydź się.

    j.