  • 11. Data: 2006-04-09 21:07:34
    Temat: Re: Jak legalnie wynajac mieszkanie ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fantom wrote:

    > Tu ogolnie jest to bardziej skomplikowane, bo wlascicielem jest Polka,
    > mieszkjaca od kilku lat za granica. Niw wykazuje tu zadnych dochodow itp. Ma
    > dwa obywatelstwa. Tam placi podatki

    To w Polsce zapłaci podatek od wynajmu, a u siebie niech poczyta
    przepisy, czy polski dochód musi doliczać do swoich dochdów, czy też nie
    musi.

  • 12. Data: 2006-04-09 23:04:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.04.2006 Fantom <s...@S...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Tu ogolnie jest to bardziej skomplikowane, bo wlascicielem jest Polka,
    > mieszkjaca od kilku lat za granica. Niw wykazuje tu zadnych dochodow itp. Ma
    > dwa obywatelstwa. Tam placi podatki

    Niech ta Polka najpierw się zorientuje czy jej się ta cała zabawa opłaca.
    W zależności od umów o unikaniu podwójnego opodatkowania pomiędzy Polską a
    krajem w którym przebywa, może to być różnie.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2006-04-09 23:16:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Debowski wrote:

    > Niech ta Polka najpierw się zorientuje czy jej się ta cała zabawa opłaca.
    > W zależności od umów o unikaniu podwójnego opodatkowania pomiędzy Polską a
    > krajem w którym przebywa, może to być różnie.

    Akurat w tą stronę to jej pasuje, bo u nas są znacznie wyższe podatki.