    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Thu, 16 Mar 2006 14:15:20 +0100
    <dv68n8$pkp$1@nemesis.news.tpi.pl> <dv68r3$7ij$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6a56$cp2$2@inews.gazeta.pl> <dv6c18$avi$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6cos$q2s$1@inews.gazeta.pl> <dv6dhk$cbl$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6ed1$5jd$1@inews.gazeta.pl> <dv6fj9$cdr$1@inews.gazeta.pl>
    <dv6g3e$fsu$1@inews.gazeta.pl> <dv7jp7$du7$1@inews.gazeta.pl>
    <dv8sb0$s2g$1@inews.gazeta.pl> <dv8v3p$ci0$1@inews.gazeta.pl>
    <dv900n$gqg$1@inews.gazeta.pl> <dv94o7$b89$1@inews.gazeta.pl>
    <dv95ua$hgb$1@inews.gazeta.pl> <dv99er$4s4$1@inews.gazeta.pl>
    <dv9b5s$ci5$1@inews.gazeta.pl> <dvbiei$e4l$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Przemek R. [Wed, 15 Mar 2006 16:17:20 +0100]:

    > Z całym szacunkiem - chrzanisz.
    >
    > Żeby zagrać te uczucia, emocje, babka musiałaby być chyba
    > regularną wariatką i to do tego święcie przekonaną, że mówi
    > absolutną prawdę. Nie wyobrażam sobie tego inaczej.

    bo jestes kira dziecko drogie strasznie naiwna.
    Myslisz ze serialowa Marta z serialu na wspolnej byla naprawde zgwalcona?
    A aktorki ktore graja chocby w tym nowym serialu opartym na
    prawdziwych(podobno) sprawach Sedzia Anna MAria Wesolowska myslisz ze sa
    profesjonalistkami, doskonalymi aktorkami?
    Byle statysta ktoremu by sdobrze zaplacila badz by mial w tym istotny
    interes moglby doskonale taka scene odegrac.

    P.

    ps.
    tak myslalem ze to moja 'kolezanka' z grupy o seksie ktora swa bystrosc
    doskonale pokazala przy wyliczeniach vatu

    =========

    > Ale jaka różnica do cholery?? (mowi Kira przedtsawiajac swoje piekne
    wyliczenia)

    > VAT NETTO BRUTTO Do US Zostaje
    > 22% 100zł 122zł 22zł 100zł
    > 15% 100zł 115zł 15zł 100zł

    > Gdzie Ty tu widzisz różnicę, którą można dla siebie zostawić?

    gratuluje bystrosci

    uzytkownik koncowy jest przyzwyczajony do ceny 122 zl.
    W momencie obnizenia stawki podatku, sprzedawca pozostawia
    cene 122 zł czyli koncowy nabywca roznicy nie widzi, natomiast u producenta
    zysk wzrasta bo placi mniejszy podatek.

    VAT NETTO BRUTTO Do US Zostaje
    15% 106,09zł 122zł 15,91zł 106,09zł

    Rozumiesz juz o co chodzi?
    Promocje,mozna zawsze zastosowac, wtedy mozna zarobic
    wiecej w zwiazku ze sprzedaniem wiekszej ilosci produktow ale mozna tez
    stracic,
    natomiast nikt nie daje gwarancji ze po obznizeniu stawki podatku zostana
    obnizone
    ceny.
    Niema przymusu, wobec tego -jestem pewny- zmiana podatku nie wplywnie na
    zmiane ceny! =