  • 1. Data: 2004-09-16 15:53:22
    Temat: Jak długo jest ważny skrócony odpisu aktu urodzenia/zgonu ?
    Od: "Binio" <w...@g...pl>

    Czeka mnie sprawa spadkowa i chciałem się dowiedzieć czy sąd może odrzucić
    skrócony odpis aktu urodzenia (lub zgonu) jeśli ten był wystawiony parę lat
    temu (a nawet ładnych parenaście, bo w latach 80-tych)? Jaka jest praktyka?
    Czy skrócone odpisy aktów urodzenia (czy też zgonu) mają jakiś swój własny
    "termin ważności" dla sądu? Czy sąd może uznać taki "wiekowy" odpis jeszcze
    z PRLu?
    Czekam na wasze wypowiedzi.

  • 2. Data: 2004-09-16 16:02:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Binio napisał:

    > skrócony odpis aktu urodzenia (lub zgonu) jeśli ten był wystawiony parę lat

    Mam wrażenie, że akt zgonu się nie przedawnia ... Ale ... nigdy nie
    wiadomo , w przypadku korespondencji do zmarłych , listonosze
    zazwyczaj dla pewności piszą powód zwrotu :

    Adresat nadal nie żyje ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900