  • 1. Data: 2004-09-16 13:27:28
    Temat: Pozew przeciwko TPSA
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    TPSA nie chce mi uznac reklamacji. Bede sie odwolywal jeszcsze w ramach TP
    SA - ale wole sie juz :)przygotowac.

    Kwota nie jest duza - ok 180 zl - ale licza sie zasady. Zamierzam zaplacic i
    pozwac o zwrot tej sumy.

    Jaki sad jest wlasciwy ? I czy od razu mam wnosic pozew, czy tez wczesniej
    jakas federacja konsumentow ? (umowe mam na OF bez DG)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 2. Data: 2004-09-16 13:31:48
    Temat: Re: Pozew przeciwko TPSA
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SDD wrote:

> [...]
    > SA - ale wole sie juz :)przygotowac.
    > Kwota nie jest duza - ok 180 zl - ale licza sie zasady. Zamierzam zaplacic i

    Mozesz nie płacić i pozwać o ustalenie. Ale to jeśli nie zalezy Ci na
    telefonie ;)

    > Jaki sad jest wlasciwy ? I czy od razu mam wnosic pozew, czy tez wczesniej
    > jakas federacja konsumentow ? (umowe mam na OF bez DG)

    Zalezy skąd jesteś. Ale spróbować warto.

    KG

  • 3. Data: 2004-09-16 13:38:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Mozesz nie płacić i pozwać o ustalenie. Ale to jeśli nie zalezy Ci na
    > telefonie ;)

    No raczej mi zalezy :)

    > Zalezy skąd jesteś. Ale spróbować warto.

    Radomsko.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2004-09-16 13:52:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SDD wrote:

    > No raczej mi zalezy :)

    To zapłać, tylko napisz im że z zastrzeżeniem dochodzenia zwrotu.

    > Radomsko.

    To Federacji nie znajdziesz. Mozesz spróbowac napisać do W-wy albo na
    miejscu u miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów. Tyle że to
    różnie bywa...

    KG

  • 5. Data: 2004-09-16 15:38:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > To Federacji nie znajdziesz. Mozesz spróbowac napisać do W-wy albo na
    > miejscu u miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów. Tyle że to

    OK - a co z wlasciwoscia sadu ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2004-09-16 16:07:10
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SDD wrote:
    > OK - a co z wlasciwoscia sadu ?

    sąd rejonowy
    na pewno siedziba TPSA, a więc zdaje się W-wa Śródmieście
    ale można też z właściwości przemiennej - np. art.33 kpc - sąd, w
    którego okręgu znajduje się jednostka organizacyjna lub zakład pozwanego
    jeżeli roszczenie pozostaje w związku z działalnością tej jednostki lub
    zakładu

    KG

  • 7. Data: 2004-09-16 16:17:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > którego okręgu znajduje się jednostka organizacyjna lub zakład pozwanego
    > jeżeli roszczenie pozostaje w związku z działalnością tej jednostki lub

    Z nimi to jest roznie. Blekitna Linia - ta pod ktora podlegam jest chyba w
    Katowicach - a byla w Opolu (moze nadal jest w Opolu...) - jak wroce do
    domu, zerkne do umowy - ostatnio przenosilem telefon i podpisywalem umowe

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2004-09-17 07:21:22
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > SA - ale wole sie juz :)przygotowac.
    >
    > Kwota nie jest duza - ok 180 zl - ale licza sie zasady. Zamierzam zaplacic

    W TePSie chyba ostra czytaja grupy, bo dzisiaj zadzwonili do mnie, ze jednak
    uznaja mi reklamacje :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2004-09-17 07:31:26
    Od: "Pola" <p...@p...fm>

    > W TePSie chyba ostra czytaja grupy, bo dzisiaj zadzwonili do mnie, ze jednak
    > uznaja mi reklamacje :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Oj, fajnie, gdyby tak we wszystkich sprawach... happy end!!!
    pozdr.Pola

  • 10. Data: 2004-09-17 09:15:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oj, fajnie, gdyby tak we wszystkich sprawach... happy end!!!
    > pozdr.Pola

    Telekompromitacja Polska SA
    ... to ludzka rzecz okradać.. :-)

    P.