  • 1. Data: 2004-09-16 16:27:12
    Temat: Fotoradar - byłem dzisiaj na policji...
    Od: a'lex<a...@o...pl>

    Pani pokazała zdjęcie, na którym nie widać nawet sylwetki kierowcy.
    Podobno jechałem z zawrotna prędkością 66 km/h (ograniczenie było
    do 40), więc dostałem propozycję 150 zł grzywny i 4 punkty.
    Podziękowałem grzecznie i odpowiedziałem, że nie przyznaję się do
    popełnienia zarzucanego mi czynu i korzystam z prawa do odmowy
    składania wyjaśnienie, na pytania też nie będę odpowiadał.
    Pani postraszyła mnie grzywną, wizytą w sądzie i się rozstaliśmy.

    Jak myślicie, co zrobi sąd? Dodam jeszcze, że samochód stanowi
    współwłasność dwóch osób, a ja nie zamierzam nic wyjaśniać w tej
    sprawie...

    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info