  • 11. Data: 2005-01-22 10:07:16
    Temat: Re: Jak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak"
    <W...@k...chip.pl_i_to_tez> napisał w wiadomości
    news:41ed91f4@news.vogel.pl...

    > Dobra, swój cel osiągnąłeś, to znaczy podważyłeś poprawność mojej
    > odpowiedzi. Tylko i aż tyle. Skąd to stwierdzenie? Kolega Miner z naszej
    > konwersacji nie uzyskał odpowiedzi na postawione przez siebie pytanie.

    No ale przynajmniej nie udało Ci się wprowadzić go w błąd.A zawdzięcza to
    "kam-owi".
    Nie wiesz-nie pisz.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-01-22 14:01:25
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    > Nie wiesz-nie pisz.

    Jak masz aż tyle do powiedzenia w tym konkretnym temacie to nie zaśmiecaj
    grupy.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 13. Data: 2005-01-22 14:14:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jak masz aż tyle do powiedzenia w tym konkretnym temacie to nie zaśmiecaj
    > grupy.

    Ja widzę twoje 4 posty-śmieci.Dla autora wątku-wprowadzające w błąd.
    Tak więc inni ocenią :kto śmieci.

    Leszek

  • 14. Data: 2005-01-22 14:16:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ja widzę twoje 4 posty-śmieci.Dla autora wątku-wprowadzające w błąd.
    > Tak więc inni ocenią :kto śmieci.

    I twoje odszczekiwanie się tego faktu nie zmieni.

    Leszek

  • 15. Data: 2005-01-22 14:44:35
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I twoje odszczekiwanie się tego faktu nie zmieni.
    >
    > Leszek

    Fakt "kam" podważył sens moich wypowiedzi, za co mu dziękuję zresztą mimo
    wszystko. Kam wymusił skorygowanie mojej wiedzy. Poza tym wykazał się
    znacznie szybszym pomyślunkiem i nie potrzebował aż 4 dni aby coś napisać.
    Ty nie chcesz pomóc innemu grupowiczowi (a Twoje wypowiedzi czytałem nie
    raz w różnych wątkach i na tej lekturze swoje zdanie opieram). Ty szukasz
    komu można przywalić, ale nosił wilk razy kilka ...
    Wiem, że się odetniesz, bo taki masz charakter. Z mojej strony EOT.
    Lepiej zrobię jak swój czas poświęcę potrzebującym.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 16. Data: 2005-01-22 17:36:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ty nie chcesz pomóc innemu grupowiczowi (a Twoje wypowiedzi czytałem nie
    > raz w różnych wątkach i na tej lekturze swoje zdanie opieram).

    Nieuważnie szukałeś. Wiele razy pomogłem.

    > Lepiej zrobię jak swój czas poświęcę potrzebującym.

    OK. Tylko bardziej się staraj by nie wprowadzać w błąd.
    I taki był sens mojego odezwania się.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-01-22 19:06:49
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak"
    > <W...@k...chip.pl_i_to_tez> napisał w wiadomości

    > Nieuważnie szukałeś. Wiele razy pomogłem.

    Szczegolnie w obnizeniu samooceny
    oraz podniesieniu cisnienia krwi czlowiekowi ktory szuka pomocy.
    Tak jak to trolle maja w zwyczaju.
    Trolus lesio nie jest wyjatkiem. Mimo karlowatosci :P

    Marek

  • 18. Data: 2005-01-23 09:29:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Szczegolnie w obnizeniu samooceny
    > oraz podniesieniu cisnienia krwi czlowiekowi ktory szuka pomocy.
    > Tak jak to trolle maja w zwyczaju.

    Podaj tytuł wątku w którym ty, popierdułko komuś pomogłeś (lub chociażby coś
    mądrego napisałeś).
    Olbrzymie;))))

    Lesze