eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną). › Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).
    From: "p...@o...pl" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal
    ze swą rodziną).
    Date: Tue, 09 May 2017 23:07:36 +0200

    Witam,

    Uprzejmie proszę o konsultację w pilnej i ważnej sprawie.

    Pewne małżeństwo jest w separacji. Jedno z małżonków, które zabiegało
    o tę separację teraz idzie o krok dalej i chce podziału majątku.
    Chce, aby ta druga osoba wyprowadziła się z domu w zamian za pewną
    kwotę pieniędzy, a jego prawnik to osoba bezwzględna.

    Jak wytrwać w tej sytuacji, takiego straszliwego nacisku?
    W ramach ogromnej troski o to małżeństwo jest po drugiej stronie
    dążenie, aby nie doszło do tego podziału majątku, który oznaczałby
    dalsze rozdarcie (po wcześniejszej separacji) tego małżeństwa.

    Drugiemu z małżonków b. zależy na ich małżeństwie oraz na tym,
    aby ich dziecko wzrastało z obojgiem rodziców.

    Jak postępować, jaką taktykę obrać, aby do tego podziału majątku
    z inicjatywy tej jednej strony nie dopuścić lub przynajmniej
    jak to utrudniać, opóźniać, odwlekać?

    Pytam jako laik, bo zastanawiam się nad tym, że jeżeli ktoś
    chce bronić swego małżeństwa i nie zgadza się na ten podział
    (czytaj: fizyczne rozbicie tych dwojga), to mówi : "ja w to nie
    wchodzę, będę tu nadal mieszkać, nie zgadzam się, żeby mnie
    Jest wspólne mieszkanie, kredyt spłacany przez to małżeństwo...
    Ta jedna strona chce ten kredyt przejąć, pozbyć się drugiej
    strony za pewną kwotę, aby nie miała wstępu do tego domu.
    Poza tą niezrozumiałą niechęcią nie ma żadnych obiektywnych
    podstaw ku temu, żeby ta osoba musiała się wyprowadzić.

    Gdzie/jak można szukać pomocy/obrony dla tego małżeństwa,
    bo okazało się, że prawnik który miał bronić zawiódł,
    nie wysyłał pism, które obiecał i tak dalej...

    Bardzo liczę na pomoc, odpowiedzi w tej sprawie :) :) :)

    Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam serdecznie, Piotr.