  • 1. Data: 2007-10-14 08:50:49
    Temat: Jak Żydzi wyruchali SLD
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Tak jak było do przewidzenia, Żydzi będą tym razem stanowić 99% swojej
    populacji w nowym sejmie. Przede wszystkim działacze syjonistycznej
    organizacji KOR, wystawili się na pierwsze miejsca na listach
    poszczególnych, sztucznie podzielonych formacji żydokomuny. I tak np., w
    okręgu wyborczym nr 2 na pierwszym miejscu listy Lewicy i Demokratów,
    wystawiono kandydata Partii Demokratycznej, KORowskiego kolegę Żyda
    Jarosława Kaczyńskiego, Żyda Jana Lityńskiego, a działaczy SLD dopiero na
    dalszych miejscach za Żydami z PD i SdPl.

    Zastanawia mnie cały czas, dlaczego Polacy są tacy głupi i naganiają Żydom
    (we wszystkich frakcjach tej samej żydokomuny) elektorat i forsują ich przed
    Polakami do władzy? SLD wyruchane bez mydła przez Żydów z PD i SdPl. I tym
    sposobem, żydowscy odszczepieńcy heattrickiem wyrugają ponownie Polaków z
    PiS, PO i SLD. Choć trzeba przyznać, że po tym, jak największy żydowski
    mąciciel w PO, Żyd(ówka?) Maria Rokita został wydymany przez swojego
    żydowskiego współmałżonka i usunął się z PO, ta frakcja żydokomuny zdaje się
    być w tym momencie najmniej zażydzona, jeśli chodzi o czołówkę wyborczą.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-14 10:39:08
    Temat: Re: Jak Żydzi wyruchali SLD
    Od: "Dawa" <d...@o...pl>

    Tak się zastanawiam czy to jest grupa pl.soc.prawo czy polityka ? Bo rzygać
    się chcę od tej polityki.

    Dawa

  • 3. Data: 2007-10-14 10:45:35
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Dawa" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się zastanawiam czy to jest grupa pl.soc.prawo czy polityka ? Bo
    > rzygać się chcę od tej polityki.
    >
    > Dawa

    Polityka sie z prawem łączy, to są pokrewne dziedziny. Ale to prawda, że na
    "prawo" czyli polityczne bezprawie w Polsce się rzygać chce!

    boukun

  • 4. Data: 2007-10-14 11:22:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    użytkownik *Dawa* napisał(a):

    > Tak się zastanawiam czy to jest grupa pl.soc.prawo czy polityka ? Bo
    > rzygać się chcę od tej polityki.

    Wrzuć trola do KF i nie będziesz miał problemu. Odpowiadanie na jego posty
    tylko go zagrzewa.

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2007-10-14 17:49:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boukun wrote:
> [...]
    > działaczy SLD dopiero na dalszych miejscach za Żydami z PD i SdPl.
    >
    > Zastanawia mnie cały czas, dlaczego Polacy są tacy głupi i naganiają

    ty gupi goju to proste, i aż dziwne że jeszcze nie zrozumiałeś tego.

    po prostu 90% polaków ma pochodzenie żydowskie, swój swojego wspiera.

    pozostałe 10% nie wie o tym pochodzeniu. :)

    szalom

  • 6. Data: 2007-10-14 21:04:05
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > ty gupi goju to proste, i aż dziwne że jeszcze nie zrozumiałeś tego.
    >
    > po prostu 90% polaków ma pochodzenie żydowskie, swój swojego wspiera.
    >
    > pozostałe 10% nie wie o tym pochodzeniu. :)
    >

    > szalom

    Kiedyś NKWD zaprowadziła u nas obcą władzę, tak jak ta rządząca nami
    "mniejszość" zaprowadza przy pomocy polskich gojim swoją władzę w Iraku i
    Afganistanie. Teraz w jakiej by nie byli partii, na pierwsze miejsca
    wystawiają swoich, chyba, że w partii działa jakiś wyjątkowo bogaty i
    przebiegły Polak i/lub szabesgoj i muszą go czymś zadowolić. Ale w tym
    przypadku odstawiają numer z rasistowskim PESELEM.
    Kaczyńscy są nacjonalistami żydowskimi i próbowali wykończyć polskie
    ugrupowania jak Samoobrona i LPR, tylko w inny sposób niż chcieli tego
    "mniejszościowi" liderzy z SLD, UW, PO. Teraz prawie im się to udało i w
    obecnym parlamencie będzie zasiadać 99% "mniejszościowców". A to na
    zasadzie, że w SLD objęła władzę frakcja "mniejszości" (Kalisz, Siwiec,
    Kwaśniewski) i wciągają typowo mniejszościowe partie jak UW (tu sami Żydzi),
    SdPl (Borowski, Sierakowska i cała reszta), UP (Jaruga-Nowacka) w koalicję
    LiD, a Jarosław Kaczyński już robi ukłon w stronę Kwaśniewskiego i po
    wyborach liberałowie z UW, SdPl, UP stworzą najprawdopodobniej koalicję z
    PiS. Radio Maryja i Tadeusz Rydzyk robi krecią robotę dla Żydów, a dla
    zmylenia nalatują od czasu do czasu na Żydów (wiedzą, że im się krzywda nie
    stanie), choć propagują z drugiej strony wiarę w żydowskiego boga i czczą
    Izrael.
    Do tego trzeba dodać, że inny żydowski skrajny liberał, J. K. Mikke
    "przechytrzył" Romana Giertycha i też wskoczy do żydowskiej lokomotywy.

    boukun

  • 7. Data: 2007-10-15 08:15:42
    Temat: Re: polityka
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 12:39:08 +0200, Dawa napisał(a):

    > Tak się zastanawiam czy to jest grupa pl.soc.prawo czy polityka ? Bo rzygać
    > się chcę od tej polityki.

    Uprzejmie proszę o nie odpowiadanie na takie posty - wyciągasz go ludziom z
    KF i to jeszcze cytując jego pierdoły. Grupa jest psp - ale większość
    ma bekuna odfiltrowanego i już o nim nie pamięta. Jakby co to dobrym
    czytnikiem jest 40Dialog - filtry działają w nim bardzo sprawnie
    (dodajemy linijkę !delete From "boukun").

    Pozdrawiam,
    Henry