  • 1. Data: 2008-09-14 19:42:28
    Temat: Jaja w wyborem OFE ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Mam lekki problem z OFE. Wlasciwie to nie ja, ale to chyba nieistotne.
    Pamietam, ze pare lat temu ja i pare osob zapisalo sie do funduszu Sampo
    (ob. Nordea ?). No i mam 2 pisma - jedno z dn. 24 sierpnia 2004 r. z owego
    Sampo - dziekujemy za przystapienie etc. ... a drugie pismo z dn. 14.06.2005
    r. z rozliczeniem skladek za dni 01.01.2004 - 14.06.2005 r. z ... OFE
    Bankowy ! Zaznaczam, ze daty pism sa dobre. Czyli wychodzi na to, ze 1
    funduszem byl Bankowy, a potem Sampo ? Moglo tak byc, ze 1 zostal wybrany w
    drodze losowania, a drugi na zasadzie zawarcia umowy (z Sampo byla zawierana
    umowa). Prosze zwrocic uwage na daty w rozliczeniu skladek z Bankowego i
    pisma "przyjecia" do Sampo.

    I teraz: czy jest mozliwe nalezec do dwoch OFE ? Strzelam: ze nie. Nastepna
    rzecz, skoro Sampo to ob. Nordea...to nie mam od nich zadnego pisma. Wiem,
    ze moge napisac do ZUSu z prosba o okreslenie dat przystapienia do funduszu
    i w sumie do jakiego - wiem, ze to smieszne, ale coz. Posypuje glowe
    popiolem.

    Sorry za popelnienie takiego posta, ale po prostu nie znam odpowiedzi i nie
    wiem, co mam robic.

    P.S. Od kiedy (chociaz rok) istnieje obowiazek "nalezenia" do OFE (II filar)
    ?

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2008-09-14 20:19:21
    Temat: Re: Jaja w wyborem OFE ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Moglo tak byc, ze 1 zostal wybrany w
    > drodze losowania, a drugi na zasadzie zawarcia umowy (z Sampo byla zawierana
    > umowa).

    Albo w drodze spisania Twych danych osobowych z domofonu i wygenerowania pesela.
    Zresztą zadzwoń na infolinię owych ofóf.

    > P.S. Od kiedy (chociaz rok) istnieje obowiazek "nalezenia" do OFE (II filar)

    1999... 2000? Niestety :-(

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-15 06:11:11
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 22:19:21 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Albo w drodze spisania Twych danych osobowych z domofonu i wygenerowania pesela.
    Zresztą zadzwoń na infolinię owych ofóf.

    > 1999... 2000? Niestety :-(
    >
    > *piotr'ek*

    1999
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 4. Data: 2008-09-15 08:13:04
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> napisał

    > I teraz: czy jest mozliwe nalezec do dwoch OFE ?

    IMO raczej nie - jak ja miałem podobnie (byłem na stażu, niewybrałem OFE,
    potem przyszło pisemno z ZUSu, że muszę wybrać bo będzie losowanie i będę w
    nim brał udział, zapisałem się do jakiegoś z zaznaczeniem, żeby sprawdzili
    czy mnie już nie wylosowali gdzieś to powiedzieli, że oni i tak pisemno do
    ZUSu wysyłają z zapytaniem czy dana osoba ma wybrany czy nie) więc nie ma
    szans być w dwóch OFe naraz i nic o tym nie wiedzieć.

    Pozdrawiam
    czak
    http://www.mbank.net.pl/503 - nie masz konta? załóż w mBanku!

  • 5. Data: 2008-09-15 08:25:15
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Wrz, 21:42, "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> wrote:

    > I teraz: czy jest mozliwe nalezec do dwoch OFE ? Strzelam: ze nie. Nastepna
    > rzecz, skoro Sampo to ob. Nordea...to nie mam od nich zadnego pisma.

> [...]

    Sprawdz czy przypadkiem nie było tak ze co prawda przystapiles do
    Sampo ale... oni nie odeslali twoich papierow w terminie. W zwiazku z
    czym u nich w bazie jestes jako czlonek natomiast w ZUSie trafiles na
    losowanie.
    PZU robilo takie numery ze ludzie przystepowali a potem okazywlo sie
    ze trafili do tych gorszych w drodze losowan.

  • 6. Data: 2008-09-15 09:59:04
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Albo w drodze spisania Twych danych osobowych z domofonu i wygenerowania
    pesela.

    Jak można wygenerować czyjś PESEL?
    Poza tym rzadko się zdarza, aby osoba, która dopiero co zaczyna pracę miała
    już mieszkanie na własność. Z reguły mieszka jakiś czas z rodzicami,
    ewentualnie wynajmuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 7. Data: 2008-09-15 16:58:21
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Tak: http://smartlabs.pl/pl/use/pesel

    > Z reguły mieszka jakiś czas z rodzicami, ewentualnie wynajmuje.

    I co z tego? Ważne, żeby prowizję zapłacili.

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2008-09-15 17:48:15
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gam47h$a8m$1@inews.gazeta.pl> *piotr'ek* napisał(a):

    > Tak: http://smartlabs.pl/pl/use/pesel

    To ja poproszę PESEL 22222222222. ;)

    Jacek

  • 9. Data: 2008-09-16 08:19:06
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik *piotr'ek* napisał:

    > Tak: http://smartlabs.pl/pl/use/pesel

    To jest narzędzie do generowania cyfry kontrolnej na podstawie
    pozostałych cyfr. Przy jego pomocy nie jesteś w stanie wygenerować
    czyjegoś PESEL-u.

    Tak przy okazji - czy słowo PESEL jest odmieniane przez przypadki? :-)

    > I co z tego? Ważne, żeby prowizję zapłacili.

    To, że na spisie lokatorów nie będzie młodego Jasia Pracowitego, tylko
    jego ojciec Xawery Pracowity, który nie może należeć do żadnego OFE ze
    względu na wiek.

    Spisanie danych Xawerego Pracowitego i wygenerowanie fikcyjnego numeru
    PESEL moim zdaniem nic nie da. Dopiero dorwanie sie do prawdziwych
    danych Jasia Pracowitego mogło by poskutkować spisaniem umowy, a tych
    danych nie ma w spisie lokatorów. No chyba, żeby rodzice Jasia w nagrodę
    za skończone studia kupili mu mieszkanie, ale i wtedy będziesz miał
    problem w postaci numeru PESEL.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 10. Data: 2008-09-16 11:32:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak: http://smartlabs.pl/pl/use/pesel

    Pokaż jak wygenerujesz prawidłowy pesel dla 99/05/04