  • 581. Data: 2021-02-01 11:51:27
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 16:17:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak ustaliłeś, komu powierzyłem mój głos? Szklana kula? Fusy od kawy? Z
    > dymu to wywróżyłeś?

    Z twojego żalu, że i tak nie ma nikogo innego, na kogo warto głosować.

    > To, ze Ty czegoś eni zauważasz, nie powoduje, ze tego nie ma. Tu
    > https://nowysacz.naszemiasto.pl/trzeci-w-piatek-pech
    -sadeczan-na-drodze-do-krakowa-wypadek/ar/c16-810156
    5
    > znajdziesz artykuł o trzech wypadkach z 23 stycznia. T

    Nie pisałem, że wypadki na tej drodze się nie zdarzają, tylko że nie one są
    głównym problemem, a już na pewno nie piesi na pasach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 582. Data: 2021-02-01 11:58:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 16:24:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Trudno się
    > dyskutuje z osobą, która rzuca argumentami z powietrza.

    No właśnie. Zupełnie nie widzę, w którym poście przytoczyłeś dane o liczbie
    przejść na kilometr w różnych krajach.

    > Jak
    > piszę rzecz oczywistą i łatwą do zobaczenia na Google, ze tam są
    > sporadycznie przejścia, to stawiasz się w roli eksperta, ze to nie jest
    > prawda.

    Zobacz zatem na Google, policz i zapodaj wyniki.

  • 583. Data: 2021-02-01 12:06:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 18:44:18 +0100, J.F. napisał(a):

    > Cos tam jak widac sie zmienilo ... ale przejsc przeciez prawie nie ma.

    Masz rację; Niemcy jak przyjeżdżają do Polski, to zaraz robią selfiki przy
    pasach, bo u nich takie rzeczy to rarytas.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 584. Data: 2021-02-01 12:10:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 16:44:27 +0100, Kviat napisał(a):

    > Jak to jest, że pomimo, że już się dowiedziałeś, że 90% kierowców nie
    > zwalnia przed przejściami, a ponad 95% pieszych nie wchodzi pod jadące
    > samochody, to nadal w kółko używasz tego nieprawdziwego "argumentu"?

    QAnononowcy już tak mają, że są teflonowi. Nic nie podważy ich wiary.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 585. Data: 2021-02-01 12:32:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 31 Jan 2021 11:44:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W cywilizowanych
    > krajach nikt nie robi ciągłej linii na 50 kilometrach, bo wiadomo jak
    > się to skończy.

    Napisz GDDKiA, że obecne oznakowanie DK75 zagraża bezpieczeństwu jej
    użytkowników, przy okazji poruszając problem śmiercionośnych przejść dla
    pieszych. Wszystko już masz w zasadzie gotowe; wystarczy tylko drobny szlif
    redakcyjny.
    Twoja żelazna logika bezsprzecznie zmusi ich do przemyśleń i zaraz wszystko
    usprawnią. W ten prosty sposób zakończysz swą udrękę komunikacyjną, bo
    tłumaczenie nieukom oczywistych prawd na niszowej grupie, którą czyta
    pewnie góra 20-30 osób, to ujma dla Twych talentów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 586. Data: 2021-02-01 15:38:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 11:20, Olin pisze:

    > No ale przerywana miejscami dalej jest:
    > https://goo.gl/maps/ypKdh4AqWgw6aVpA6
    > https://goo.gl/maps/8bn62XJgH95mUhG76
    > https://goo.gl/maps/h3ExmCatmvKBnkmD6
    >
    > Chcesz wyprzedzać na Juście, albo koło Wytrzyszczki?

    Trzy na 50 km. Przy okazji okazuje się, że umiesz korzystać z Google i
    sobie znaleźć sobie linie przerywane, więc i przejścia dla pieszych też
    powinieneś ogarnąć. Przy starym oznakowaniu na południowym podjeździe
    pod Just spokojnie można było wyprzedzać. Tam TIR- wczołgują się 10~20
    km/h.

    > Zakładam, że dokumentujesz te przypadki i powiadamiasz kolegów z drogówki.

    Mam poważniejsze rzeczy do robienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 587. Data: 2021-02-01 15:50:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 16:17:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak ustaliłeś, komu powierzyłem mój głos? Szklana kula? Fusy od kawy? Z
    > dymu to wywróżyłeś?

    Nie było łatwo ze słowami kluczowymi, ale w końcu sie udało:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/OChO_XeHy
    9U/m/e6ei-K7gAAAJ

  • 588. Data: 2021-02-01 15:55:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 11:40, J.F. pisze:

    > Patrzac na kradzieze samochodow - to jeszcze musielismy wejsc do UE,
    > i dopiero wtedy byl gwaltowny spadek.

    Unia Europejska ma - moim zdaniem - niewielki z tym związek. Moim
    zdaniem wpływ na to ma kilka czynników:

    1) Spadła relatywna wartość pojazdów -dawniej samochód nowy był
    dorobkiem życia, teraz powiedzmy jest to roczna pensja dobrze
    zarabiającej osoby. Potaniały samochody używane automatycznie. Jeżdżący
    samochód można kupić za kilka pensji.
    2) Wiele ludzi zaczęło korzystać z AUTO CASCO, które automatycznie
    potaniało. Wiele samochodów kradziono po to, by je odsprzedać za okup
    właścicielowi.

    3) Wprowadzono CEPiK, który utrudnił, a nawet uniemożliwił legalizacje
    kradzionych pojazdów bez przebijania numerów VIN.

    4) Przeniesienie przestępców do Internetu. Za oszustwo dostaje się
    drobną karę, za kradzież samochodu można dostać bezwarunkową karę
    pozbawienia wolności.

    Podobnie zmniejszyła się ilość kradzieży przykładowo telefonów
    komórkowych, komputerów. Unia Europejska ma tu o tyle znaczenie, że mamy
    lepszą wymianę informacji z innymi policjami. Dawniej na terenach
    przygranicznych kradzione w Polsce telefony sprzedawano w komisach na
    Słowacji (przykładowo), a tam kradzio0ne w Polsce.

    --
    Robert Tomasik

  • 589. Data: 2021-02-01 15:55:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 15:38:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przy okazji okazuje się, że umiesz korzystać z Google i
    > sobie znaleźć sobie linie przerywane, więc i przejścia dla pieszych też
    > powinieneś ogarnąć.

    Jestem przyzwyczajony do dziwacznych standardów, że stawiający tezę ją
    uzasadnia, a nie odsyła zdumionych widzów do gugla.
    To nie ja wyskoczyłem z odkryciem, że korki spowodowane przez przejścia dla
    pieszych, których w Polsce jest za dużo.

    > Mam poważniejsze rzeczy do robienia.

    Niedobrze. Należy walczyć z naruszeniami prawa.
    Przy okazji nieco rozładowałby się tłok na trasie do Brzeska.

  • 590. Data: 2021-02-01 15:56:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 12:32, Olin pisze:
> [...]
    > pieszych. Wszystko już masz w zasadzie gotowe; wystarczy tylko drobny szlif

    To grubsza afera i GDDKiA o tym wie. Bronią się tym, że się przepisy
    zmieniły.

    --
    Robert Tomasik