  • 481. Data: 2021-01-29 14:53:21
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 14:18:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jakis awaryjnych hamowan, bo pieszy wszedl na przejscie z nienacka tez
    > pewnie nie pamietasz.

    No właśnie nie, co dowodzi, że pandemonium, które ma nastąpić, po wejściu w
    życiu nowych przepisów istnieje tylko w głowach kierowców otoczonych przez
    rowerzystów.
    Niedługo się zresztą dowiemy, czy wzrośnie liczba ofiar na drogach, a
    miasta staną w niekończących się korkach.

    > To w koncu pytasz sie o weryfikacje, czy Ci sie nie chce ?

    To nie ja zaszokowałem tezą o niespotykanej liczbie przejść dla pieszych w
    Polsce.
    Kto widuje czarownice latające na miotłach, niech je pokaże.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 482. Data: 2021-01-29 14:55:21
    Od: Kviat

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > O ile trafil sie maly ruch i okazja do wyprzedzania, a duzo ich tam nie ma.
    >
    > A potem przyszlo haslo "Drogi Zaufania", a w szczegolnosci "Bezpieczna
    > Osemka", i ... zepsuli.

    Zepsuli bo trudniej jest przekraczać limity prędkości?

    > Dorzucili troche zakazow i ciaglych linii, tudziez fotoradarow.
    > Nie mowie, ze jakos bardzo glupio, bo pewnie kazde ma swoje
    > uzasadnienie,

    Może dlatego, bo przekraczałeś limity prędkości.
    Więc do kogo masz teraz pretensje?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 483. Data: 2021-01-29 15:19:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-29 o 14:53, Olin pisze:

> [...]
    > Polsce.
    > Kto widuje czarownice latające na miotłach, niech je pokaże.

    Linka do równie oczywistych faktów że kobiety mają organy płciowe
    wewnętrzne a mężczyźni zewnętrzne też będziesz chciał?
    Nie rób z siebie idioty większego niż jesteś.

    Pozdrawiam

  • 484. Data: 2021-01-29 15:26:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    >Zepsuli bo trudniej jest przekraczać limity prędkości?

    Tak.
    A srednia predkosc i tak wychodzi ponizej limitu, bo sie zawsze jakis
    zawalidroga trafi ...

    >Może dlatego, bo przekraczałeś limity prędkości.
    >Więc do kogo masz teraz pretensje?

    Nie tylko.
    Taki np zjazd z gorki przed Zabkowicami
    https://goo.gl/maps/uTj1vbiwddSu7cYD6

    dwa pasy pod gorke, jeden z gorki.
    Dawniej ten jeden byl oddzielony linia przerywana+ciagla, czyli mozna
    bylo cos wyprzedzic zjezdzajac z gorki.
    Oczywiscie trzeba bylo uwazac, zeby nie trafic kogos na srodkowym
    pasie z przeciwka.
    Ktory mogl np jechac prawym pasem, ale dojechal do wolniejszego i
    zjechal na srodkowy.

    Wiec niby poprawili ... no ale teraz jak trafisz na traktor, to
    bedziesz zjezdzal 30km/h.

    W dodatku zrobili pare zjazdow w lewo na srodku, znow - niby
    poprawiaja bezpieczenstwo, ale tez blokuja wyprzedzanie, a to jedno z
    niewielu miejsc o dobrych warunkach.

    No i tak ciekaw jestem - czy tam tak czesto skrecano w lewo, ze to
    istotnie poprawilo bezpieczenstwo ?

    Ale coz - nie wyprzedzisz, pojedziesz 60-70 za ciezarowka, czy 30 za
    traktorem, to bedzie bezpieczniej niz jak pojedziesz 90 ...

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    Cienias, zawsze przepisow przestrzega :-P

    Rozkazy tez pewnie zawsze wykonujesz :-P

    J.

  • 485. Data: 2021-01-29 15:34:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >wejściu w
    >życiu nowych przepisów istnieje tylko w głowach kierowców otoczonych

    Nie, IMO:
    -Niemcy dobrze wychowani i nie wchodza na przejscie z nienacka,
    -ich przepis zreszta nie daje im pierwszenstwa, wiec dobrze ich
    wychowuja,
    -no i bardzo malo jest takich przejsc ... moze nawet nigdy nie
    przejechales.

    Choc to ostatnie akurat obosieczne - kierowcy nieprzyzwyczajeni, zeby
    w tych nielicznych miejscach zwolnic ...

    >Niedługo się zresztą dowiemy, czy wzrośnie liczba ofiar na drogach, a
    >miasta staną w niekończących się korkach.

    Pojezdzij juz teraz tak, jakbys musial wszystkich pieszych
    przepuszczac ... szczegolnie w miejscach, gdzie nie widzisz, ze
    zadnego przejscia nie ma..

    >To nie ja zaszokowałem tezą o niespotykanej liczbie przejść dla
    >pieszych w
    >Polsce.
    >Kto widuje czarownice latające na miotłach, niech je pokaże.

    Na razie mowimy, ze w Niemczech jest malo.

    A w Polsce ... no coz, zalezy od miejsca.
    Owszem, bywa tak, ze jest ich malo, bywaja arterie w miastach, gdzie
    wszystkie maja swiatla, bywaja gesciej.

    Ale dostales film z malego niemieckiego miasteczka - przejedz sobie
    jakies male polskie miasteczko i policz przejscia.

    J.

  • 486. Data: 2021-01-29 15:37:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 15:19:46 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Linka do równie oczywistych faktów że kobiety mają organy płciowe
    > wewnętrzne a mężczyźni zewnętrzne też będziesz chciał?

    O to nie staję.
    Podaj linka do danych o liczbie przejść dla pieszych na kilometr w różnych
    krajach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 487. Data: 2021-01-29 15:39:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29-01-2021 o 15:34, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale dostales film z malego niemieckiego miasteczka - przejedz sobie
    > jakies male polskie miasteczko i policz przejscia.

    Porównaj sobie takie samo miasteczko w Polsce (gdzie ktoś krajówkę
    pyknął przez środek) z niemieckim, gdzie masz obwodnice, a w środku
    miasteczka masz w większości ulice o ruchu uspokojonym. Wtedy na prawdę
    nie trzeba przejść, aby przedostać się na drugą stronę.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 488. Data: 2021-01-29 15:49:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...
    Dnia Fri, 29 Jan 2021 14:12:58 +0100, J.F. napisał(a):

    >Tak gęsto jak i u nas.
    >Teza o wyjątkowej liczbie przejść akurat w Polsce jest wzięta -
    >pardon - z
    >dupy.

    Male niemieckie miasteczko - Westerstede, 20 tys mieszkancow
    https://www.google.com/maps/@53.2530899,7.9175011,76
    m/data=!3m1!1e3

    Rozejrzyj sie po okolicy i policz zebry.
    Wklej linka do pierwszych 10.

    Male polskie miasteczko - Trzebnica, 13 tys mieszkancow
    https://www.google.com/maps/@51.3004081,17.0596806,1
    41m/data=!3m1!1e3

    Ile przejsc widzisz ?

    Ale owszem - na tych bocznych drogach od wybranej to prawie nie ma.

    J.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani
    narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 489. Data: 2021-01-29 15:57:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Jan 2021 15:34:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > -Niemcy dobrze wychowani i nie wchodza na przejscie z nienacka,
    > -ich przepis zreszta nie daje im pierwszenstwa, wiec dobrze ich
    > wychowuja,

    Jasne. Nie tylko Niemcy, ale wszyscy w UE poza Węgrami, Rumunami i
    Polakami.

    Teraz każesz mi liczyć uprzejmych Niemców.

  • 490. Data: 2021-01-29 15:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze nie trafiles na takiego, co to srodkiem pasa jedzie, bo
    > "tu i tak nie ma miejsca na wyprzedzenie mnie z 1m zapasem, wiec
    > jazda blizsza kraweznika bylaby zacheta do nieprzepisowego
    > wyprzedzania".

    Zdarza sie, tak samo jak zdarza sie kierowca samochodu ktory zachowuje
    sie tak jakby chciał mi na maksa utrudnic zycie.
    Tyle ze takich kierowców zdarza sie wiecej.
    Z jednymi i z drugimi mozna sobie bez problemu poradzic. Wystarczy
    odrobina cierpliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert