  • 11. Data: 2020-10-01 16:04:35
    Temat: Re: Inwestycja w mieszkanie a śmierć wspólnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Krawczyński" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    środa, 30 września 2020 o 09:36:51 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    >Moim zdaniem ważny jest stan faktyczny (zakup, remont, sprzedaż,
    >faktury itp.) a nie "zamiar".

    W ustawie stoi "zamiar".

    >Jak komuś udowodnić, że miał taki a nie inny zamiar?

    A co tu udowadniac - postawi sie zarzuty, zamknie i poczeka az sie nie
    przyzna.

    No ale oni kupuja w trzech ... to po co ?
    Zawsze mozna powiedziec, ze na panienki, ale potem zona sie
    dowiedziala :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-10-01 16:36:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-01 o 13:11, Wojciech Krawczyński pisze:

    kilka miesięcy i sprzedał (ze względu na inne plany finansowe, życiowe) z zyskiem -
    to też byłaby DG? :)

    > Moim zdaniem ważny jest stan faktyczny (zakup, remont, sprzedaż, faktury itp.) a
    nie "zamiar". Jak komuś udowodnić, że miał taki a nie inny zamiar?

    Z reguły podatnik sam się podkłada i przyznaje odpowiadając
    na kilka pytań z tym związanych.

  • 13. Data: 2020-10-02 12:12:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    nie "zamiar". Jak komuś udowodnić, że miał taki a nie inny zamiar?

    Zamiar można udowodnić choćby właśnie "zakupem, remontem, sprzedażą,
    fakturą". Albo tym, co kto o sobie pisze w internecie, jak się ogłasza,
    jak poszukuje zakupów itp. itd.

    --
    Liwiusz