  • 21. Data: 2018-02-15 07:21:30
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Od: Kviat

    > Zajrzyj do przepisu, zamiast "pajacować".

    Zapoznaj się z pojęciem ironia zamiast "pajacować."

    > Moim zdaniem co najwyżej obnażasz swoją indolencję. Jak już chce się
    > zgryźliwie komentować coś, to pasowało by choć mieć elementarną wiedzę z
    > danego zakresu.

    Moim zdaniem obnażasz swój brak poczucia humoru.

    > Tak, bo to jedyny obowiązek, którego nie zrealizowali. Uczestnika
    > kolizji należy przebadać.

    > Widziałeś ten samochód?

    A Ty widziałeś?
    Jakoś Ci to nie przeszkadza spekulować, że "może przednia szyba i
    światła były całe, do domu mieli blisko więc mogli jechać".

    Może było tak, że ten samochód tak samo nadawał się do jazdy, jak
    kierowca był trzeźwy.
    Nie sprawdzili trzeźwości, to mogli też machnąć ręką na stan techniczny
    pojazdu. Ale Ty oczywiście związku nie widzisz, bo kolegów trzeba bronić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2018-02-15 09:19:19
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: p...@g...com

    --Fajne, czyta się jak powieść.

    a teraz wyobrazcie sobie ze MB posiada nagranie video z calej akcji :-)

  • 23. Data: 2018-02-15 16:15:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-02-18 o 07:21, Kviat pisze:

    > Moim zdaniem obnażasz swój brak poczucia humoru

    Trzeba odróżnić poczucie humoru i żart - tu się mylisz i ma duże jego
    poczucie i dystans - od wypisywania głupot merytorycznych.

    > A Ty widziałeś?
    > Jakoś Ci to nie przeszkadza spekulować, że "może przednia szyba i
    > światła były całe, do domu mieli blisko więc mogli jechać".

    Ale policjant widział i podjął decyzję. Z opisu inicjatora wątku również
    nie wynika, by szyby, czy światła były uszkodzone. To chyba daje
    podstawy do przypuszczeń, że zachodziły wynikające z ustawy ujemne
    przesłanki zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

    > Może było tak, że ten samochód tak samo nadawał się do jazdy, jak
    > kierowca był trzeźwy.

    Może. Masz pomysł jak dowieść, że kierujący był nietrzeźwy obecnie?

    > Nie sprawdzili trzeźwości, to mogli też machnąć ręką na stan techniczny
    > pojazdu. Ale Ty oczywiście związku nie widzisz, bo kolegów trzeba bronić.

    Toteż napisałem, że w mojej ocenie to jedyna okoliczność warta
    podniesienia. A i to można spekulować, jak to było, bo może -
    podkreślam, że spekuluję - inicjator wątku domagał się sprawdzenia, a
    policjant mu odmówił twierdząc, że nie ma potrzeby - bo wcześniej już
    tego kierującego zbadał.

  • 24. Data: 2018-02-15 16:23:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-02-18 o 09:19, P...@g...com pisze:
    > --Fajne, czyta się jak powieść.
    >
    > a teraz wyobrazcie sobie ze MB posiada nagranie video z calej akcji :-)

    No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?

  • 25. Data: 2018-02-15 16:37:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:16:04 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > podstawy do przypuszczeń, że zachodziły wynikające z ustawy ujemne
    > przesłanki zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

    Z opisu inicjatora wątku wynika że policjant i sprawca to byli znajomi i policjant
    robił wszystko aby sprawę zatuszować
    Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby tam sprawca była osoba kompletnie
    obca dla policjanta to i trzeźwość by zbadał a i DR zapewne zabrał
    Mam również podejrzenie graniczące z pewnością ze sprawca jakieś promile miał.
    Bo skoro się z policjantem znali a byłby trzeźwy/nie wczorajszy to by dla świętego
    spokoju w ten alkomat dmuchnął. A tak pewnie szepnął co trzeba policjantowi i ten
    sprawę tak pokierował aby dmuchania nie było.

    > Może. Masz pomysł jak dowieść, że kierujący był nietrzeźwy obecnie?

    Dowieść nic już nie dowiedziesz ale jakieś postepowanie wyjaśniające wobec takiego
    policjanta by się zdało
    No i od razu zarzuty mu postawić bo wtedy ma większe prawa ponoć i lepiej dla niego.
    > inicjator wątku domagał się sprawdzenia, a
    > policjant mu odmówił twierdząc, że nie ma potrzeby - bo wcześniej już tego
    kierującego zbadał.

    I zapewne w notatkach znajdzie się potwierdzenie badania z wynikiem 0,00. W papierach
    porządek musi być
    Inicjator gapa bo nie zauważył kiedy sprawca dmuchał;)

  • 26. Data: 2018-02-15 16:49:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-02-18 o 16:37, Kris pisze:

    > Z opisu inicjatora wątku wynika że policjant i sprawca to byli
    > znajomi

    Najprawdopodobniej tak było.

    > i policjant robił wszystko aby sprawę zatuszować.

    Ale to już jest wyssane z palca. Policjant po prostu jechał po dolnej
    granicy dopuszczalnej uciążliwości. UStawa daje mu tu pewo - w mojej
    ocenie - ciężkiego zarzutu.ne granice.
    Możemy jedynie spekulować, cy gdyby to byłą inna osoba, to inaczej by
    sie zachował

    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby tam sprawca była
    > osoba kompletnie obca dla policjanta to i trzeźwość by zbadał a i DR
    > zapewne zabrał

    Na jakiej podstawie masz to podejrzenie? Bo ja nie wykluczam, że masz
    rację, ale również nie widzę żadnych dowodów pozwalających na
    podniesienie takiego.

> [...]
    > trzeźwy/nie wczorajszy to by dla świętego spokoju w ten alkomat
    > dmuchnął. A tak pewnie szepnął co trzeba policjantowi i ten sprawę

    Jest to jakaś koncepcja, ale nijak pomysłu na udowodnienie tej tezy nie
    mam. Może patrol nie miał urządzenia, a wątkotwócy odpowiedzieli, jak
    odpowiedzieli i tyle. Może go wcześniej "dmuchnęli" i uznali, ze nie m
    takiej potrzeby, a wątkotwórca opacznie to zrozumiał. Możliwości moze
    być kilka. Sporo racji masz, że dla świętego spokoju powinni w obecności
    pokrzywdzonego nawet drugi raz go dmuchnąć. Tyle, ze on chyba nie był
    nawet pokrzywdzonym.

    > Dowieść nic już nie dowiedziesz ale jakieś postepowanie wyjaśniające
    > wobec takiego policjanta by się zdało No i od razu zarzuty mu
    > postawić bo wtedy ma większe prawa ponoć i lepiej dla niego.

    Rzuć okiem na przepisy dotyczące postępowania skargowego - chyba, ze
    znowu w konwencje "żartu" wszedłeś.

    > I zapewne w notatkach znajdzie się potwierdzenie badania z wynikiem
    > 0,00. W papierach porządek musi być Inicjator gapa bo nie zauważył
    > kiedy sprawca dmuchał;)

    A jak się znajdzie, to masz pomysł, jak dowieść, że tonie prawda?

  • 27. Data: 2018-02-15 18:10:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Miała tylko drzwi uszkodzone? I czemu stwierdzasz, że działania tych
    > policjantów były prawidłowe, a tamtych nie?

    No drzwi. Przecież są zdjęcia.
    https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/1d/76/5a7acf8f3
    354f_o,size,1068x623,q,71,h,868b2e.jpg

    MJ

  • 28. Data: 2018-02-15 20:26:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:49:20 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A jak się znajdzie, to masz pomysł, jak dowieść, że tonie prawda?
    Bardzo nieporadna ta nasza Policja albo to Ty tylko jako jej tu reprezentant takie
    wrażenie sprawiasz
    Pomysł czy mam czy nie mam bez znaczenia- we Wrocłąwiu tez pewnie tacy jak Ty pomysłu
    nie mieli a inni jednak nagranie z paralizatora wydłubali
    Podobnych przypadków pełno bywa że niby pomysłu nie ma ale jak ktoś chce to coś
    wygrzebia
    BSW u Was jest i często skuteczne bywa;)

  • 29. Data: 2018-02-16 11:04:37
    Od: Kviat

    > Miała tylko drzwi uszkodzone? I czemu stwierdzasz, że działania tych
    > policjantów były prawidłowe, a tamtych nie?

    To Ty stwierdzasz, że w przypadku tych drzwi były nieprawidłowe.
    Bo szyba i światła przecież całe.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2018-02-16 19:59:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale moim zdaniem stało się tak, ze w czasie zdarzenia
    > nikt nie protestował, a kobieta wlazła, bo pewnie wszyscy tam łazili i
    > ona też chciała samochód obejrzeć. Oburzenie dopiero przyszło, jak
    > inicjator wątku zaczął analizować zdarzenie.

    Teraz na to patrząc, tak właśnie było. Jak w kulminacyjnym momencie było
    tam 8 osób, to nie byłem w stanie patrzeć za każdym.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz