  • 31. Data: 2018-02-16 21:19:36
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ostatecznie udałem się do komendy wojewódzkiej w Łodzi, a tam dyżurny
    mimo młodego wieku, widać że wprawiony w bojach. Nie dokończyłem zdania
    witająco-wyjaśniającego, a ten mi przerwał i stwierdził że "jeżeli były
    prowadzone *przeciwko mnie* czynności, to na pewno uzasadnione" i dalej
    "że wielu takich przychodzi" i że "tamci policjanci z pewnością będą
    mieli inne zdanie". No, to tyle zanim zdążyłem powiedzieć, że to na moje
    wezwanie panowie przyjechali.

    Aha, użyłem na początku sformułowania "zażalenie na sposób
    przeprowadzonej interwencji", ale to skutkuje odpowiedzią "że trafiłem w
    złe miejsce i powinienem udać się do prokuratury". Dopiero drugi
    dyżurny, starszy podpowiedział czy zażalenie chce złożyć "na
    policjanta". Jak to drugie, to mogę złożyć na komendzie.

    Na koniec poczekałem, aż przyszła pani z wydziału wewnętrznego. Pani
    ładna, ale mimo ciasnego pokoju raczej się jej bałem. Koniec końców
    przekonała mnie, tak jak piszecie:

    - policjant ocenia stan pojazdu i to czy można się nim dalej poruszać,
    - w kolizji której nie ma rannych, badanie trzeźwości nie jest
    obligatoryjne (ponownie ocenia to policjant)
    - wystawiony mandat oraz pouczenie zawierają się dozwolonych granicach

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2018-02-16 21:21:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 19:49, Kviat pisze:
    > To jak to jest? Oderwany zderzak, lusterko i tarcie koła jest OK i
    > byłaby to złośliwość, ale z wgniecionymi drzwiami to już nie można jechać?

    Auto i zdarzenie wyglądało tak -
    https://1drv.ms/f/s!AuX2qG-ZltLRgoojbjNJJ6P7eBFLbg

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2018-02-17 09:10:39
    Od: p...@g...com

    --No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?

    Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus brak lawety
    byłoby postępowanie wewnętrzne

    Stałem z tyłu przy radiowozie, to usłyszałem "Paweł, za to dostaniesz
    mandat 100zł, za brak dokumentów pouczenie.". Spytałem się policjanta
    czy będzie sprawdzał trzeźwość kierowcy, odpowiedział mi że "Nie ma
    takiej potrzeby" (WTF?).

  • 34. Data: 2018-02-17 11:16:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-02-18 o 09:10, p...@g...com pisze:
    > --No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?
    > Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus
    > brak lawety byłoby postępowanie wewnętrzne

    Ju tu wyjaśniono, że nie ma podstaw :-)

  • 35. Data: 2018-02-17 20:15:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/13/2018 8:45 PM, t-1 wrote:
> [...]
    do załatwienia na pierwszej rozprawie.

    Rozprawa jak rozumiem trwa 10 minut, podwiozą i jeszcze placą za to że
    zwolniles się z pracy? Zaiste, czas wielu ludzi jest naprawde gówno wart.

  • 36. Data: 2018-02-17 23:41:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 lutego 2018 11:17:00 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ju tu wyjaśniono, że nie ma podstaw :-)

    Dawaj więc podstawy na "trzeźwy poranek"
    Bo tam ponoć prawie wszystkich badają nie tylko tych co pod wpływem(czego tam) w płot
    sąsiada wjechali.