    Subject: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 15 Feb 2018 16:49:16 +0100

    W dniu 15-02-18 o 16:37, Kris pisze:

    > Z opisu inicjatora wątku wynika że policjant i sprawca to byli
    > znajomi

    Najprawdopodobniej tak było.

    > i policjant robił wszystko aby sprawę zatuszować.

    Ale to już jest wyssane z palca. Policjant po prostu jechał po dolnej
    granicy dopuszczalnej uciążliwości. UStawa daje mu tu pewo - w mojej
    ocenie - ciężkiego zarzutu.ne granice.
    Możemy jedynie spekulować, cy gdyby to byłą inna osoba, to inaczej by
    sie zachował

    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby tam sprawca była
    > osoba kompletnie obca dla policjanta to i trzeźwość by zbadał a i DR
    > zapewne zabrał

    Na jakiej podstawie masz to podejrzenie? Bo ja nie wykluczam, że masz
    rację, ale również nie widzę żadnych dowodów pozwalających na
    podniesienie takiego.

    > Mam również podejrzenie graniczące z pewnością ze
    > sprawca jakieś promile miał. Bo skoro się z policjantem znali a byłby
    > trzeźwy/nie wczorajszy to by dla świętego spokoju w ten alkomat
    > dmuchnął. A tak pewnie szepnął co trzeba policjantowi i ten sprawę
    > tak pokierował aby dmuchania nie było.

    Jest to jakaś koncepcja, ale nijak pomysłu na udowodnienie tej tezy nie
    mam. Może patrol nie miał urządzenia, a wątkotwócy odpowiedzieli, jak
    odpowiedzieli i tyle. Może go wcześniej "dmuchnęli" i uznali, ze nie m
    takiej potrzeby, a wątkotwórca opacznie to zrozumiał. Możliwości moze
    być kilka. Sporo racji masz, że dla świętego spokoju powinni w obecności
    pokrzywdzonego nawet drugi raz go dmuchnąć. Tyle, ze on chyba nie był
    nawet pokrzywdzonym.

    > Dowieść nic już nie dowiedziesz ale jakieś postepowanie wyjaśniające
    > wobec takiego policjanta by się zdało No i od razu zarzuty mu
    > postawić bo wtedy ma większe prawa ponoć i lepiej dla niego.

    Rzuć okiem na przepisy dotyczące postępowania skargowego - chyba, ze
    znowu w konwencje "żartu" wszedłeś.

    > I zapewne w notatkach znajdzie się potwierdzenie badania z wynikiem
    > 0,00. W papierach porządek musi być Inicjator gapa bo nie zauważył
    > kiedy sprawca dmuchał;)

    A jak się znajdzie, to masz pomysł, jak dowieść, że tonie prawda?