  • 21. Data: 2005-06-28 17:05:44
    Temat: Re: Interwencja policji - jeszcze raz
    Od: pac <p...@a...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "RB" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ogólnie,

    > Ciebie,

    > Ale ponieważ nie ma zakazu piłowania w odległości mniejszej, niż 5
    > metrów od okna, wiec policji nic do tego. Tu tkwi problem.

    Nie ma? A to to co?
    http://www.scn.org/activism/scaa/intel/page/20011002
    _heathrow_press_release.htm

    > życia. Ale,

    > też

    > Przesłąnej jest kilka i akurat zagrożenie zdrowia czy życie niewiele ma
    > do rzeczy.

    Niewiele. Tak powiadasz?

    A o rakotworczosci pylu drzewnego to slyszales?

    > Sprawca może tak naprawdę wymyślić milion uzasadnień czemu akurat tu i
    > teraz sobie owe deski tnie i z tego powodu cienko widzę ten 51 artykuł,
    > tym nie mniej faktycznie pora dzienna nie ma znaczenia.

    Wymyslac to sobie moze. Anastepnie wsadzic gdzie nalezy, botam jest ich
    miejsce.

  • 22. Data: 2005-06-28 19:01:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pac" <p...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma? A to to co?

    http://www.scn.org/activism/scaa/intel/page/20011002
    _heathrow_press_rele
    ase.htm

    Z punktu widzenia polskiego policjanta nic. Kawałek papieru. Tutaj w
    Polsce musisz mieć to zapisane w ustawie.

    > Niewiele. Tak powiadasz?
    > A o rakotworczosci pylu drzewnego to slyszales?

    Kilka lat temu głoszono, ze pomidory są rakotwórcze tak więc należało by
    plantatorów pomidorów posadzić do więzienia idąc Twoim tokiem
    rozumowania.

    > Wymyslac to sobie moze. Anastepnie wsadzic gdzie nalezy, botam jest
    ich
    > miejsce.

    Niestety uważam, że pozostajesz w błędzie.

  • 23. Data: 2005-06-28 19:20:45
    Od: pac <p...@a...com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Z punktu widzenia polskiego policjanta nic. Kawałek papieru. Tutaj w
    > Polsce musisz mieć to zapisane w ustawie.

    Buraku nawet nie wiesz co masz przed oczyma. Chodzi o masowe kupowanie
    ustaw przez te same firmy co u ciebie pod nosem w twoim wlasnym Pcminu.

    > ma

    > Kilka lat temu głoszono, ze pomidory są rakotwórcze tak więc należało by
    > plantatorów pomidorów posadzić do więzienia idąc Twoim tokiem
    > rozumowania.

    Pomidory sa rakotworcze bo podczas hodowli i transportu sa opylane
    bromkiem metylu. To bromek metylu jest raktoworczy. Trudno zrozumiec?

    A co do pylu z cietego srewna to moze tutaj cos znajdziesz kiedy
    nauczysz sie angielskiego:
    http://www.cdc.gov/niosh/npotocca.html#uz
    http://www.osha.gov/SLTC/healthguidelines/wooddustal
    lsoftandhardwoodsexceptwesternredcedar/recognition.h
    tml
    http://www.osha.gov/SLTC/etools/woodworking/health_w
    ooddust.html
    http://old.mendelu.cz/~horacek/toxic.htm

    A jak nie mozesz zrozumiec to wez do buzi szczypte pylu z pily lancuchowej.

    > artykuł,

    > ich

    > Niestety uważam, że pozostajesz w błędzie.

    Powiem krotko, u mnie byc nie operowal ZADNA pila pod moim oknem. Nie ma
    znaczenia czy moj dom czy nie.