  • 1. Data: 2002-08-20 13:10:49
    Temat: Internet i ograniczenia...
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    Warunki właściwego użytkowania (fragment):

    "Klient powinien unikać przeciążeń sieci Chello.

    Klient korzysta z Sieci łączącej go z internetem wspólnie z innymi
    użytkownikami UPC nie stosuje się dla usługi chello limitu przepływu danycyh
    w klasycznym znaczeniu tego terminu, jednak odnosi sie do ogólnych norm,
    "rozsądnego użytkowania" uznając, iż granica ta została naruszona w
    momencie, w którym Klient wprowadzi w sieć ilości informacji o tyle
    nadmierne, że utrudnia to korzystanie z usługi chello lub z Internetu innym
    użytkownikom.

    Według obecnej polityki UPC, nadmierne użytkowanie ma miejsce w sytuacji,
    gdy w ciągu 28 dni pobieranie danych przez klienta przekroczy 15GB"

    Pytanie:

    OK - w moim przypadku przekroczyłem tą wartość (15GB) w 15dni. Obecnie
    transfer ograniczyli mi z
    512 Kbps do 32Kbps i tak będzie do końca miesiąca - potem wraca do normy aż
    do kolejnego przekroczenia 15GB.
    Czy zgodnie z prawem muszę płacić całą kwotę abonamentu czy mogę zapłacić
    tylko taki procent (6,25)jaki wynosi obecny transfer (32Kbps)w stosunku do
    transferu pełnego(512Kbps)?

    W umowie nie mam mowy o tym że muszę płacić całość bez względu na wszystko,
    a gdy są problemy z siecią mogę składać reklamację po której zmniejszają mi
    wartość abonamentu za kolejny miesiąć uwzględniajać braki w dostępie do
    netu.

    Czy ktoś mi może pomóc?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 2. Data: 2002-08-20 13:19:53
    Temat: Re: Internet i ograniczenia...
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Albercik wrote:

> [...]
    > transfer ograniczyli mi z
    > 512 Kbps do 32Kbps i tak będzie do końca miesiąca - potem wraca do normy aż

    regulamin to przewiduje?
    poza tym w kwestii formalnej,
    przecież to nie Ty wprowadziłes do sieci dane których wielkość
    przekroczyła 15 GB, tylko wysłałeś żadanie przesłania tych danych na
    Twój dysk ;)

    a co mówi regulamin?

> [...]
    > wartość abonamentu za kolejny miesiąć uwzględniajać braki w dostępie do

    imho powinieneś złożyć reklamamację,
    chyba, że wszystko jest zgodnie z regulaminem

    > Czy ktoś mi może pomóc?

    myślę, że ktoś sie znajdzie

    > Pozdrawiam

    wzajemnie

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-20 20:46:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Albercik wrote:

    > Warunki właściwego użytkowania (fragment):
    >
    > "Klient powinien unikać przeciążeń sieci Chello.

    > Czy ktoś mi może pomóc?

    Obawiam sie ze jezeli regulamin przewiduje ograniczanie pasma, albo
    chociazby nie gwarantuje jakiejs zadanej przepustowosci to pomoc moze tylko
    rezygnacja z uslugi i rozwiazanie umowy.

  • 4. Data: 2002-08-21 10:04:49
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    http://www.upc.com.pl/chello/pomoc/d.php

    Regulamin oraz pełna treść "Warunków właściwego użytkowania" na stronie do
    której link jest powyżej.

    Czy ktoś wie w jaki sposób mogę się z nimi kłócić???

    Pozdrawiam
    Albercik