  • 1. Data: 2002-08-20 13:06:13
    Temat: Wypowiedzenie: BARDzo prosze o poradę!!!!
    Od: m...@p...onet.pl

    Mam problem. Chce zwolnić sie z pracy rozwiązując umowę za porozumieniem stron.
    Chcialbym zmienić prace od 1 wrzesnia, ale mój okres wypowidzienia opiewa na 1
    miesiac. Złożyłem wypowiedzenie, ale moja szefowa nie chcę zgodzić sie, żebym
    opuścił mój zakład za dwa tygodnie - a chce by to było dopiero przed końcem
    wrzesnia( nie godzi sie na porozumienie stron, po prostu). Jesli nie uda mi sie
    do tego czasu zwolnić moge stracic nową pracę, która rusza od 1 wrzesnia. Czy
    istnieją jakies inne prawne sposoby na rozwiązanie takiej sytuacji? bardzo
    prosże o poradę. dzięki

  • 2. Data: 2002-08-20 13:14:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie: BARDzo prosze o poradę!!!!
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>