  • 1. Data: 2002-08-20 11:39:51
    Temat: Pytanie o obowiązywanie KPA w stosunkach pracownik - pracodawca
    Od: "Dorota P." <d...@d...com>

    Jak w temacie:
    Czy pracodawcę obowiązują terminy zgodne z Kodeksem Postępowania
    Administracyjnego w zakresie odpowiedzi pracownikowi
    na pisemnie złożony wniosek (konkretnie chodzi o wniosek
    o urlop bezpłatny, ale to raczej bez znaczenia)?
    Jeśli tak - bardzo prosiłabym o podstawę prawną
    - pracodawca oczywiście twierdzi, że nie jest zobowiązany
    do udzielenia mi odpowiedzi w stosownym terminie.

    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 2. Data: 2002-08-20 11:58:07
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Dorota P. napisał:
> [...]
    > - pracodawca oczywiście twierdzi, że nie jest zobowiązany
    > do udzielenia mi odpowiedzi w stosownym terminie.

    Pracodawca jako taki nie jest organem administracji państwowej, i jako
    takiego nie obowiązuja go żadne terminy z KPA dotyczące tychże.
    Nawet organ administracji, jeżeli wystepuje w roli pracodawcy, nie
    jest związany terminami z KPA.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-08-20 12:09:45
    Od: "Dorota P." <d...@d...com>

    Użytkownik Maddy napisał:
> [...]
    > takiego nie obowiązuja go żadne terminy z KPA dotyczące tychże.
    > Nawet organ administracji, jeżeli wystepuje w roli pracodawcy, nie jest

    Czyli ja mogę słać pisma a oni mogą je po prostu ignorować,
    czy tak?

    Dorota