  • 1. Data: 2003-07-13 05:44:37
    Temat: Licytacja komornicza
    Od: "Jakub Zaczkiewicz" <c...@w...i-to-wywal.plusnet.pl>

    Witam.

    Nie bede zaglebial sie w szczegoly,ale w skrocie wyglada to tak:
    Zasadzona przeciwko mnei kwota to 5400. Od razu zaplacilem 300 PLN bo tyle
    moglem i zajalem sie znalezieniem pozostalej sumy. W miedzyczasie byl u mnie
    w domu komornik i wybral sobie do zajecia komputer i wierze. Na liscie
    przeslanym do mnei z informacja, ze okreslonego dnia odbedzie sie u mnie w
    domu licytacja zajetych ruchomosci widnieje informacja, ze wartosc komputera
    wyceniona przez komornika to 3000 a wierzy 800 PLN - w sumie 3800, czyli
    mniej niz to co zostalo mi do zaplacenia. Stalo sie tez tak, ze moge wplacic
    te kwote (3800) ale co z reszta? Czy to zatrzyma licytacje (czy jest szansa,
    ze sie nie odbedzie)? Co z roznica (1300 PLN)?
    Jak to wyglada? Bo jestem w stanie dostac te 3800 ale nie jestem w stanie
    zaplacic calej pozostalej kwoty.

    Prosze o odpowiedz i z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Jakub Zaczkiewicz
    casper (at) plusnet.pl