  • 1. Data: 2010-04-28 06:40:45
    Temat: Import leku ze stanów
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    W jaki sposob moge uzyskac zezwolenie na jednorazowy import leku z USA? Bez
    takiego zezwolenia nie chca mi wyslac, bo twierdza, iz i tak urzad celny
    zatrzyma paczke...
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2010-04-28 06:54:03
    Temat: Re: Import leku ze stanów
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    FlashT wrote:

> [...]
    > USA? Bez takiego zezwolenia nie chca mi wyslac, bo twierdza, iz i tak
    > urzad celny zatrzyma paczke... Pozdrawiam, FlashT

    Szukaj pod hasłem "import docelowy leków" i "ministerstwo zdrowia".

    W praktyce sam nie sprowadzisz, musi lekarz się pod tym podpisać.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-04-28 08:33:54
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szukaj pod hasłem "import docelowy leków" i "ministerstwo zdrowia".
    >
    > W praktyce sam nie sprowadzisz, musi lekarz się pod tym podpisać.

    Jakikolwiek?

    PS. To jednak Filipiny... nie Stany...

  • 4. Data: 2010-04-28 13:20:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    FlashT wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakikolwiek?
    >
    > PS. To jednak Filipiny... nie Stany...

    Nie no - ten który tym sprowadzanym lekiem chce leczyć. Musi podpisać,
    uzasadnić etc...

    Nie ma znaczenia skąd sprowadzane.
    Może tylko to że akurat z Filipin to niekoniecznie warto się szarpać.
    Znaczy - raczej nie warto, szkoda nerwów i złudzeń że lek pomoże.

    --
    Pozdro
    Massai