  • 1. Data: 2010-04-28 06:30:34
    Temat: KRS Z30 ale czemu Z3 ? przy bilansie ?
    Od: l...@v...pl

    Poszedł do KRS Z30, protokół zgrom z uchwałami, bilans rachunek zis, informacja
    dodatkowa, sprawozdanie zarządu, opinia rewid .... ale czemu SG chce Z3 i KRS ZY ?
    I co mam wpisać w ten Z3 ?
    Pogubiłem się dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-04-28 06:51:58
    Temat: Re: KRS Z30 ale czemu Z3 ? przy bilansie ?
    Od: l...@v...pl

    Czy chodzi o to ?
    8.W celu wpisania wzmianki o złożonych sprawozdaniach finansowych i innych
    dokumentach należy wypełnić załącznik KRS-ZN „Sprawozdania finansowe i inne
    dokumenty”.

    Ale w SG dali mi samo Z3 i ZY a nie mówili nic o ZN a z ww. wynika, że musiałoby
    byc ZN, dodam więcej, że mecenas składał Z30 i nie załącztył tam Zn

  • 3. Data: 2010-04-28 07:04:42
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > byc ZN, dodam więcej, że mecenas składał Z30 i nie załącztył tam Zn

    ZN takie samo info jak z30 część C - czy dobrze rozumiem z30 - daje dokumenty
    ale muszę jeszcze raz poinformować z3 a zmienie wpisu ?

  • 4. Data: 2010-04-28 08:02:56
    Temat: Czyzby bład KRS ?
    Od: l...@v...pl

    W rejestrze przedsiębiorców należy złożyć wymagane dokumenty w ciągu 15 dni od
    dnia zatwierdzenia sprawozdania finansowego. Gdy sprawozdanie finansowe nie
    podlegało badaniu przez biegłego rewidenta zarząd składa:
    - sprawozdanie finansowe, tj. bilans, rachunek zysków i strat oraz informację
    dodatkową,
    - sprawozdanie z działalności spółki,
    - protokół ze zwyczajnego zgromadzenia wspólników zawierający uchwały w sprawie
    zatwierdzenia sprawozdań oraz podziału zysku lub pokrycia straty.
    Stanowi o tym art. 69 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U.
    z 2002 r. nr 76, poz. 694 ze zm.).
    Wpis wzmianki o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego i innych dokumentów
    następuje na wniosek. Wnosi się go na właściwym formularzu. W sytuacji, gdy
    spółka jedynie składa sprawozdanie powinna posłużyć się drukiem KRS – Z30
    „Wniosek o zmianę wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym – sprawozdania
    finansowe i
    inne dokumenty”. Koszt złożenia dokumentów w rejestrze przedsiębiorców to 290
    zł. Składa się na niego kwota opłaty sądowej w wysokości 40 zł oraz opłaty za
    ogłoszenie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym – 250 zł. Opłaty można uiścić
    łącznie na rachunek bankowy lub w kasie sądu, w którym funkcjonuje wydział
    gospodarczy KRS, do którego składany jest wniosek.

    Z kolei jeżeli przy okazji składania sprawozdania finansowego zgłaszane są także
    zmiany danych w rejestrze, wówczas podstawą wniosku jest formularz KRS – Z3, do
    którego załącznikiem jest m.in. KRS – ZN sprawozdania finansowe i inne
    dokumenty. Od takiego wniosku spółka uiszcza jedną opłatę sądową za wpis zmiany
    w rejestrze, tj. 400 zł plus 250 zł za ogłoszenie w MSiG.

    NADMIENIAM, że u nas nie ma żadnych zmian, a KRS oprócz Z30 chce Z3 i ZY !!!

  • 5. Data: 2010-04-28 08:18:41
    Temat: Re: Czyzby bład KRS ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 10:02:56 +0200, lukeskyobi napisał(a):

    > NADMIENIAM, że u nas nie ma żadnych zmian, a KRS oprócz Z30 chce Z3 i ZY

    Bo pewnie NIP i REGON nie są wpisane do rejestru (dział 1 rubryka 1 poz.
    2)? Nie bój nic, rób co trzeba -- wpis tych danych jest bez opłaty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 6. Data: 2010-04-28 08:37:10
    Od: l...@v...pl

    > Bo pewnie NIP i REGON nie są wpisane do rejestru (dział 1 rubryka 1 poz.
    > 2)? Nie bój nic, rób co trzeba -- wpis tych danych jest bez opłaty.

> [...]

    Nie mam teraz KRS aby w niego zerknąć, bo mi na odległość mówi kadrowa, ale w
    rejestrze online jest nasz regon w internecie, więc chyba chodzi o NIP, tylko,
    że każą go złożyć z Z3 czyli chyba jako załącznik, ale nie wiem czy mam teraz
    zaznaczyć w z3 to samo co w z30 (odnośnie sprawozdania finansowego) ? Moim
    zdaniem nie, czeli, że wypełnie dane identyfikacyjne, reszta bez zmian i kreski
    i tylko w D11 zaznacze pkt. 11 (KRS ZY) ?

    Obawiam się że złożenie Z# uruchomi dodatkowe płatności, przyznaje nie patrzyłem
    czy zwolnienie o którym mówisz wynika z rodzaju wpisu czy z rodzaju wniosku z3 z30

  • 7. Data: 2010-04-28 08:59:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 10:37:10 +0200, lukeskyobi napisał(a):

    > Nie mam teraz KRS aby w niego zerknąć, bo mi na odległość mówi kadrowa,
    > ale w rejestrze online jest nasz regon w internecie, więc chyba chodzi o
    > NIP,

    No to pewnie tak.

> [...]
    > sprawozdania finansowego) ? Moim zdaniem nie, czeli, że wypełnie dane
    > identyfikacyjne, reszta bez zmian i kreski i tylko w D11 zaznacze pkt.

    Tak, KRS-ZY jest załącznikiem do KRS-Z3.

    Akurat w zakresie sprawozdania te formularze są lekko popieprzone. Jeśli
    składałbyś tylko dokumenty związane z zamknięciem roku, wypełniasz KRS-
    Z30. Ale skoro musisz też złożyć KRS-ZY, a więc KRS-Z3, to zamiast KRS-
    Z30 składasz KRS-ZN. To jest w zasadzie to samo, z tym, że Z30 "idzie
    sam", a jeśli dajesz Z3, to już nie możesz złożyć Z30.

    > Obawiam się że złożenie Z# uruchomi dodatkowe płatności, przyznaje nie
    > patrzyłem czy zwolnienie o którym mówisz wynika z rodzaju wpisu czy z
    > rodzaju wniosku z3 z30

    Wpisanie NIP i REGON nie podlega opłacie, więc jeśli nie będziecie wnosić
    o inne zmiany, nie będzie dopłaty do 650 zł.

  • 8. Data: 2010-04-30 10:28:08
    Od: l...@v...pl

> [...]
    >
    > Wpisanie NIP i REGON nie podlega opłacie, więc jeśli nie będziecie wnosić
    > o inne zmiany, nie będzie dopłaty do 650 zł.

    Bardzo konkretnie i na temat - wielkie dzięki. Co prawda mój KRS przyjął Z30 a
    potem chciał i przyjął Z3 i ZY ;)) ale liczy się efekt finalny. Dziękuję za
    profesjonalizm.