  • 41. Data: 2016-08-18 14:57:40
    Temat: Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 14:50, z pisze:

    > Ty nie masz pojęcia czym był PRL. Dlatego masz takie porównania od czapy

    Widzę mnie znasz i wiesz o czym moge mieć pojęcie. porównanie nie jest
    od czapy - niestety ordynacja tak stworzona prowadzi do tego, że decyzje
    o tym kogo możesz wybrać nie podejmują wyborcy, a prezesi partii -
    kiedyś był jeden prezes (dla zmyly zwany pierwszym sekretarzem)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2016-08-18 14:58:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 14:53, z pisze:
    > W dniu 2016-08-18 o 14:13, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > a zakupy mnie
    >>
    > Opiekuńcze państwo wie lepiej co dla nas jest dobre.
    > Mamy przejawów takie myślenia od czapy i ten jeden więcej nie powinien
    > nikogo przerażać.
    > A jeśli przeraża to bądźmy konsekwentni.

    ale ja nie jestem za tym by państwo było opiekuńcze.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 43. Data: 2016-08-18 15:03:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 14:57, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    > o tym kogo możesz wybrać nie podejmują wyborcy, a prezesi partii -
    > kiedyś był jeden prezes (dla zmyly zwany pierwszym sekretarzem)

    Dobrze wiesz że twierdzenie że nie masz wyboru jest błędne.
    A czepianie się tej ułomności ordynacji wyborczej jest tylko uciekaniem
    od tematu i manipulacją bo akurat wynik wyborów się nie podoba.

  • 44. Data: 2016-08-18 15:05:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 14:58, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > ale ja nie jestem za tym by państwo było opiekuńcze.

    To się bardzo z tego cieszę :-)

  • 45. Data: 2016-08-18 15:21:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 15:03, z pisze:

    > Dobrze wiesz że twierdzenie że nie masz wyboru jest błędne.
    > A czepianie się tej ułomności ordynacji wyborczej jest tylko uciekaniem
    > od tematu i manipulacją bo akurat wynik wyborów się nie podoba.

    Problem w tym, że jaki by nie był by mi się nie podobał. Tak trudno
    zrozumieć, że nie podoba mi się ani PiS, ani SLD, ani PO (i jeszcze
    mógłbym wymieniać, tylko po co?) w tej postaci w jakiej jest?
    Niebagatelny wpływ na to ma ordynacja wyborcza.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 46. Data: 2016-08-18 18:37:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > To znaczy Twoim zdaniem - skoro twierdzisz, że nie sprzedają - to co one
    > tam niby robią? Zbierają darowizny w zamian za towar? :-)
    > ---
    > Rozliczają sprzedaże sklepu. To nie jest handel. Handlem jest cała
    > działalność. A ochrona jest dla pracowników, więc wystarczy by
    > pracownicy nie pracowali dla sklepu tylko np dla firmy obsługującej ten
    > sklep, której właścicielem może sobie być właściciel sklepu.

    Zajrzyj do ustawy - proszę.
    ---
    Zacytuj proszę

    > Sądzisz, ze tych sklepów w święta nikt nie pilnuje?
    > ---
    > Ochrona z reguły jest jak wyżej. Sprzątaczki często też.

    No i co z tego wynika w Twojej ocenie?
    ---
    To, że tak samo można obsługiwać kasę

  • 47. Data: 2016-08-19 13:54:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    tylko aby zakupoholicy choćby nawet na kilka
    > dni w roku dali sobie spokój z zakupami.

    Komuniści najbardziej lubią mówić ludziom co mają robić, co jest dla
    nich dobre, co mają lubić...

  • 48. Data: 2016-08-19 14:06:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W jaki dzień tygodnia proponujesz kupować np. meble, z rodziną?
    Jak myślisz, dlaczego w Ikei w niedzielę nie da się wepchnąć szpilki?
    Wygonisz te rodziny na mszę?
    MacDonaldy też zamkniesz w niedziele?

    -----

  • 49. Data: 2016-08-20 14:51:25
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Komuniści najbardziej lubią mówić ludziom co mają robić, co jest dla nich
    > dobre, co mają lubić...

    Myślałam , że PiS.
    A le masz rację pszecie to to samo.
    Tylko jak oni mogli wypuścić ustawę o zakazie propagowania komunizmu,
    pszecie to samobuj.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)