  • 61. Data: 2015-05-15 11:00:47
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
    > Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
    > osoby prywatnej.

    Tu się raczej nie dowiesz nic więcej niż:

    - sam jesteś sobie winny bo trzeba było nie kupować
    - trzeba było sprawdzić komentarze i jeżeli jest chociażby neutralny
    za najmniejszą pierdołę to nie kupować
    - trzeba było uzgodnić kiedy towar zostanie wysłany i co najważniejsze
    CZY w ogóle zostanie wysłany, jeżeli nie uzgodniłeś to sprzedawca
    ma prawo nie wysyłać wcale
    - trzeba uzgodnić czy aby sprzedawca w połowie aukcji nie planuje
    wyjechać na 3 letnią misję w afryce, jeśli podjął taką decyzję to
    całkowite olanie cie jest w pełni uzasadnione i zgodne z prawem
    - zwyczajowe terminy (w 99,99% przypadków max 1 tydzień) nie mają
    żadnego znaczenia

    A tak poza tym to jak mnie jakiś debil po kilku godzinach od
    zakończenia aukcji zaczął straszyć prawnikiem to z przyjemnością
    dałem mu do zrozumienia, że będę zwlekał z wysyłką tak długo jak się
    będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności.
    Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...

  • 62. Data: 2015-05-15 11:04:08
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:00, ww pisze:

> [...]
    > będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności.
    > Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...

    Heh dobrze napisane :)
    Popieram

  • 63. Data: 2015-05-15 11:13:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:04, Brajniak pisze:

    > Heh dobrze napisane :)

    Znowu muł nie zrozumiał, że ostatni akapit o nim.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2015-05-15 11:20:08
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:13, Liwiusz pisze:

    > Znowu muł nie zrozumiał, że ostatni akapit o nim.

    hehe kobieto :)) i znowu się mylisz, bo ja napisałem zapytanie po paru
    dniach :)
    Będziesz znany - obiecuje :)

  • 65. Data: 2015-05-15 11:24:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:20, Brajniak pisze:
    > hehe kobieto :)) i znowu się mylisz, bo ja napisałem zapytanie po paru
    > dniach :)

    9 maja sobotę wieczorem wygrałeś aukcję, 12 maja robisz przedokresową
    aferę na grupie, to gdzie masz te kilka dni na rozmowę ze sprzedawcą?

    > Będziesz znany - obiecuje :)

    Trudno być obrażonym przez idiotę nie umiejącego czytać.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2015-05-15 11:34:46
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:24, Liwiusz pisze:

    > 9 maja sobotę wieczorem wygrałeś aukcję, 12 maja robisz przedokresową
    > aferę na grupie, to gdzie masz te kilka dni na rozmowę ze sprzedawcą?

    > Trudno być obrażonym przez idiotę nie umiejącego czytać.

    W sobote wieczorem ?:) Jak dla Ciebie po 17 godzinie to wieczór to
    gratuluje KOBIETO:)))))
    Tak, we wtorek napisałem mu czy wysłał przesyłkę, a jak tak to prosze o
    nr przewozowy, ale tak jak pisałem odpisał że ma na to 30 dni, dlatego
    chciałem się doradzić - ale jak widać są tutaj same nieudaczniki które
    myślą że mają wiedzę prawną :)))))

    I to co napisał "ww" było do Ciebie :) że tutaj się niczego człowiek nie
    dowe i tak jak napisałem, będziesz znany :) w sumie już jesteś - jako
    TĘPA PAŁA buhahahahah:))

  • 67. Data: 2015-05-15 11:54:38
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Abstrahując od merytorycznej bądź nie częsci wątku, masz jakiś powód, żeby
    obrażać kobiety?

    Agnieszka

  • 68. Data: 2015-05-15 16:00:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2015 11:54, Agnieszka pisze:
    > Abstrahując od merytorycznej bądź nie częsci wątku, masz jakiś powód,
    > żeby obrażać kobiety?

    Oczywiście. Ma kompleksy.

    ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 69. Data: 2015-05-15 20:47:14
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2015 09:20:59 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    /.../

    > Widzę, że dla ciebie czytanie jest tak trudne, że wysiadasz po pierwszym
    > zdaniu...
    Dlatego zwracam się o pomoc, no nie widzę tego okreslenia terminu.
    * tak, widziałem drugie zdanie

    --
    pozdro
    poreba

  • 70. Data: 2015-05-15 21:36:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 maja 2015 11:24:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Trudno być obrażonym przez idiotę nie umiejącego czytać.
    "Zwrot towaru wysyłka mailowa" niedawno taki wątek był. Brajniak pisze podobnym
    językiem jak debil z tamtego wątku. To chyba ta sama osoba.