  • 61. Data: 2018-11-26 10:35:12
    Temat: Re: Ile powinna działać bateria w telefonie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:G0HKD.532946$2...@f...ams1...
    On 2018-11-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >No ale o czym konkretnie teraz mówimy?
    >Właże przykładowo na euro i pierszy z brzego średniej klasy produkt:
    >https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/smartfon
    -mi-8-lite-4-64-grey-xiaomi.bhtml#opis
    >Czas rozmów/czuwania / -

    >Albo:
    >https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/smartfon
    -huawei-y5-2018-niebieski
    >Maksymalny czas rozmów [h] 33
    >Maksymalny czas czuwania [h] 674

    No, producent gwarantuje, ze dluzej gadac/czuwac sie nie da :-)

    >Tak jak wcześniej napisałem, nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi
    >ofery
    >obiecującej coś w sposób absolutny. To po co w to mieszczać jeszcze
    >statystykę?

    Chocby po to, ze gwarancja na lodowke 2 lata, ale jak za duzo nie
    dozyje 10 lat, to kara od unijnego urzedu :-)

    J.

  • 62. Data: 2018-11-26 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

> [...]
    >
    > Tak jak wcześniej napisałem, nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi
    > ofery obiecującej coś w sposób absolutny. To po co w to mieszczać

    Ale mam nadzieje, ze nie sugerujesz, ze zgodnie z ta oferta telefon moze
    działac 3 minuty, losowo sie wyłączac i to jest ok? :)

    Niemniej widze tu pole do nadrobienia - zamiast podawac czas maksymalny,
    powinien byc podawany rowniez minimalny - troche tak jak z predkoscia
    internetu.
    Wtedy nie byłoby problemu z komórka która działa 5 czy 10 minut...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 63. Data: 2018-11-27 02:14:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    huawei-y5-2018-ni

    > Ale mam nadzieje, ze nie sugerujesz, ze zgodnie z ta oferta telefon moze
    > działac 3 minuty, losowo sie wyłączac i to jest ok? :)

    Nie, bo taki telefon nie miałby sensu i to nie jest typowa cecha takiego
    produktu.

> [...]
    > internetu.
    > Wtedy nie byłoby problemu z komórka która działa 5 czy 10 minut...

    Pewnie by sie ktos znalazł co miałby pretensje, że jego trzyma dłużej :)

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2018-11-27 09:05:35
    Od: p...@g...com

    --Pewnie by sie ktos znalazł co miałby pretensje, że jego trzyma dłużej :)

    juz nawet wiem kto :-)