  • 1. Data: 2018-11-06 19:45:17
    Temat: Czy przyczepa rolnicza zarejestrowana musi mieć nr ramy, VIN, tabliczkę znamionową (cokolwiek)?
    Od: ww <s...@o...eu>

    Jedzie sobie ciągnik po drodze publicznej z dwoma przyczepami. Przyczepy
    mają DR z ważnym przeglądem i OC. Czy przyczepy muszą mieć wybity jakiś
    nr typu VIN, nr ramy, jakąś tabliczkę znamionową?

  • 2. Data: 2018-11-06 21:36:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-11-18 o 19:45, ww pisze:
    > Jedzie sobie ciągnik po drodze publicznej z dwoma przyczepami. Przyczepy
    > mają DR z ważnym przeglądem i OC. Czy przyczepy muszą mieć wybity jakiś
    > nr typu VIN, nr ramy, jakąś tabliczkę znamionową?

    Skąd będzie wiadomo, do jakiej przyczepy to OC, dowód rejestracyjny i
    tablice?

  • 3. Data: 2018-11-07 12:59:32
    Od: ww <s...@o...eu>

    > Skąd będzie wiadomo, do jakiej przyczepy to OC, dowód rejestracyjny i
    > tablice?

    Agent ubezpieczeniowy który w branży działa od xxx lat twierdzi, że nie
    muszą. Pytałem WK tam mówią, że muszą i co wg mnie jest logiczne.

  • 4. Data: 2018-11-07 13:25:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2018 13:00:02 UTC+1 użytkownik ww napisał:

    > Agent ubezpieczeniowy który w branży działa od xxx lat twierdzi, że nie
    > muszą. Pytałem WK tam mówią, że muszą i co wg mnie jest logiczne.

    W latach 90tych jak zajmowałem się robieniem przyczepek samochodowych ale i też
    zdarzało się spawać przyczepy rolnicze to przyczepy miały kilku cyfrowy nr wybity na
    zaczepie
    Czasami jak zrobiliśmy nowa przyczepkę/przyczepę to aby dopasować ja do starego DR
    wybijało się nr zwykłym numeratorem dostępnym w sprzedaży. Dlatego dość popularne
    wtedy było szukanie w anonsach chętnych do sprzedaży rozpadającej się przyczepki,
    brało się wtedy od sprzedającego tylko DR + umowa sprzedaży a złom mu zostawiało