    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c8f8e31$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Tue, 19 Mar 2019 16:09:54 +0100

    dyskusyjnych:XnsAA16B013EB25Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Wiesz, taki rozdzielnik to tylko obudowa i dwie blaszki plus przewód.

    Takiego na 8 gniazd nie widzialem.
    A gdybym zobaczyl ... to chyba kosztowalby ze 20 zl :-)

    >To sobie dwa zamontuj! I zawsze masz backup.

    Rada bardzo dobra, bo jakze to - zrobic dluzsza trase bez telefonu ...
    Ale jak zamontowac dwa ?

    Zamocowac gdzies na stale i podpiac kable gdzies do instalacji ?

    We wspolczesnym samochodzie klopotliwe, no i nie kazdy lubi dziurawic
    auto.

    J.