  • 11. Data: 2002-12-21 20:44:30
    Temat: Re: Hipermarkety i ich ceny
    Od: MiDer <p...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A jak sie maja do tego wszystkie zastrzezenia hipermaketow ze ich ofery,
    > reklamy itp itd nie ca ofertami sprzedazy?

    Coz.. jesli chodzi o reklamy itp. to chyba wedlug art. 71
    KC: "Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu
    lub do poszczególnych osób, poczytuje się _w razie wątpliwości_ nie za
    ofertę, lecz za zaproszenie do rozpoczęcia rokowań."

    tak wiec sklep zasadniczo nie jest taka informacja w ulotce zwiazany...
    Natomiast jesli cena jest oznaczona na towarze lub na polce: jest to
    oferta i sklep jest nia zwiazany (przynajmniej w teorii).
    Nie mam pojecia, jak te rzeczy wygladaja w praktyce.

    Pozdrowienia
    Mi.Der