  • 1. Data: 2002-12-19 21:12:34
    Temat: omylkowo wyslane pieniadze
    Od: "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl>

    miesiac temu omylkowo wyslalam pieniadze na konto pewnej firmy . mimo
    kilkukrotnych monitow telefonicznych i mailowych pieniadze nie wrocily do
    mnie na konto [szef firmy zapewnial ze zostaly podjete kroki w tej sprawie].
    co moge teraz zrobic aby odzyskac pieniadze, dodam ze nie byla to duza
    kwota.

    z gory dzieki za pomoc

    D.Ł.

  • 2. Data: 2002-12-22 17:28:03
    Temat: Re: omylkowo wyslane pieniadze
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:attl17$a1$1@news.tpi.pl...
> [...]
    sprawie].
    > co moge teraz zrobic aby odzyskac pieniadze, dodam ze nie byla to duza

    Tylko pozew do Sądu w trybie uproszczonym.

    Pozdrawiam

    Michał