  • 21. Data: 2010-01-26 18:08:19
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami - dziwna sprawa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Idź do prokuratora!

    A po co?

  • 22. Data: 2010-01-26 18:46:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > nie zapomnij o dwoch sprawach
    > - wniesc oplate

    Można o tym zapomnieć - sąd wezwie.

    > - napisac w sprzeciwie, ze wnosisz o wstrzymanie wykonania nakazu.

    To nie weksel, aby n.z. wydany na jego podstawie był natychmiast
    wykonalny po upłynięciu terminu na zaspokojenie roszczenia.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-01-26 18:50:05
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-26 19:08, witek pisze:

    > A po co?

    na kawę.

    szukasz jakiejś sensownej treści w postach animki?

  • 24. Data: 2010-01-26 19:55:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paul wrote:

    > na kawę.
    >
    > szukasz jakiejś sensownej treści w postach animki?

    wiesz, może jednak ona coś wie.

  • 25. Data: 2010-01-26 19:58:08
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomy M. <t...@a...com> napisał(a):

    > (...) Rozumiem że muszę opisać to szczegółowo i to powinno wystarczyć
    Jeśli pozew nie był na formularzu, to nakaz zapłaty opiewa pewnie na ponad
    10.000 złotych. Osobiście, przy takich kwotach, braku znajomości tematu i
    profesjonalisty po drugiej stronie, poszedłbym ze sprawą do profesjonalnego
    pełnomocnika...

    > aby odbyła się normalna sprawa na której będę mógł wnosić
    > o zabezpieczenei dokumentacji banku, o analizę grafologa (o ile
    > są na tej umowie jakieś podpisy) itd. ?
    > Martwi mnie tylko to że wraz z moimi zarzutami przedstawiam
    > tylko pewną historię ... nie mogę jej poprzeć niczym!
    Prawidłowe wniesienie zarzutów sprawia, że nakaz zapłaty traci moc. O to w
    tej chwili grasz chyba przede wszystkim. W procesie w trybie zwykłym powód
    będzie musiał dokładniej niż w postępowaniu uproszczonym udokumentować swoje
    twierdzenia, Będziesz mógł się do nich odnosić i zgłaszać swoje wnioski
    dowodowe, prowadzić swoje wywody.

    Zarzuty to tylko kodeksowa nazwa formy Twojej niezgody z treścią nakazu
    zapłaty. W zarzutach możesz umieścić swoje zastrzeżenia co do każdego z
    dowodów i twierdzeń opisanych w pozwie. Niekoniecznie muszą to być zarzuty
    wobec ważności umowy między PKO a nabywcą wierzytelności.

    GK (prawdziwy)

  • 26. Data: 2010-01-26 19:59:21
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

  • 27. Data: 2010-01-26 20:02:17
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Paul <e...@e...com> napisał(a):

    > na kawę.

    Odwrócę pytanie: a dlaczego nie?
    GK

  • 28. Data: 2010-01-26 20:09:01
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-26 21:02, GK pisze:

    > Odwrócę pytanie: a dlaczego nie?
    > GK

    co dlaczego nie? dlaczego nie na kawę? przecież właśnie mówię, żeby
    pójść na kawę.

  • 29. Data: 2010-01-26 20:21:45
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Paul <e...@e...com> napisał(a):

    > co dlaczego nie? dlaczego nie na kawę? przecież właśnie mówię, żeby
    > pójść na kawę.
    Bo przy kawie można podzielić się z ambitnym asesorem podejrzeniem
    popełnienia przestępstwa poprzez usiłowanie wyłudzenia zapłaty wierzytelności
    nieobciążającej wątkotwórcy.

    GK

  • 30. Data: 2010-01-26 20:23:59
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-26 21:21, GK pisze:

    > Bo przy kawie można podzielić się z ambitnym asesorem podejrzeniem
    > popełnienia przestępstwa poprzez usiłowanie wyłudzenia zapłaty wierzytelności
    > nieobciążającej wątkotwórcy.
    >
    > GK

    no jeśli z asesorem to jest duża szansa, że by się tym zajął.