  • 91. Data: 2013-02-17 22:24:28
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > I zamiast powiedzieć jak człowiek wołasz patrol??

    Akurat czekam na dostawe sztabek złota. Ciesz sie, ze nie strzelam bez
    ostrzezenia.

    > Meneli to szukaj w swojej rodzinie.

    Szukam, szukam, ale ciagle nie znajduje :)

    > Jak są pod ręką...

    Jak mi się chce. Pozwolisz, ze bede uzywal tego za co place?

    > Do zatrzymania nie, ale jak mi jakiś zboczek siada na kolanach to się
    > bronię.

    Nadużycie w zakresie obrony własnej. Nie byłem agresywny. Zareagowałeś
    nieproporcjonalnie do zagrożenia.

    BTW:

    "W tym czasie obok nich przechodziło dwóch mężczyzn. Prawdopodobnie
    jeden z nich potknął się o nogę dziewczyny. Wrócił, uderzył ją otwartą
    dłonią w twarz i odszedł. 20-latek pobiegł za napastnikiem. Ten
    wyciągnął nóż i dziewięć razy ugodził chłopaka. Siedem z tych ran było
    śmiertelnych."

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/zarzut-zab
    ojstwa-20-latka-dla-jego-rowiesnika-rafa,1,5423101,r
    egion-wiadomosc.html

    > Mhm, tak się pedofile tłumaczą...

    Jeśli jesteś dzieckiem...

    ...to przepraszam ;)

  • 92. Data: 2013-02-17 22:24:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "qwerty" <q...@p...fm> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie spotkałem się z urządzeniem, które samo łączyłoby się z
    > niezabezpieczoną siecią wifi.

    Mam wrażenie, że któryś ze smartfonów które miałem w rękach tak właśnie
    się zachowywał.
    Ale może mi się tylko tak wydaje.
    Nie wiem też czy przypadkiem kindle tak nie robi.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 93. Data: 2013-02-17 22:40:24
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Mam wrażenie, że któryś ze smartfonów które miałem w rękach tak właśnie
    > się zachowywał.
    > Ale może mi się tylko tak wydaje.

    Ogolnie to lap/smat/tablet maja tak, ze jak sie zalogujsze do jakiejs
    sieci z haslem to pyta "czy laczyc pozniej automatycznie". Nie wiem,
    moze bez hasla tez jest "czy laczyc pozniej automatycznie".

    Niemniej jednak na zadnym urzadzeniu czy systemie nie stwierdzilem
    dotychczas autolaczenia z nieznanym wifi jako default.

  • 94. Data: 2013-02-17 22:45:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 22:24, Mr. Misio pisze:

    > Akurat czekam na dostawe sztabek złota. Ciesz sie, ze nie strzelam bez
    > ostrzezenia.

    W takiej sytuacji miałbym pełne prawo odpowiedzieć ogniem i zabić cię
    jak każdego innego bandziora, który urządza zasadzki na niewinnych ludzi.

    > Szukam, szukam, ale ciagle nie znajduje :)

    Pewnie masz słabe okulary.

    > Jak mi się chce. Pozwolisz, ze bede uzywal tego za co place?

    Póki będziesz to robił legalnie.

    > Nadużycie w zakresie obrony własnej. Nie byłem agresywny. Zareagowałeś
    > nieproporcjonalnie do zagrożenia.

    Byłeś. Siadanie komuś siła na kolanach to przemoc.

> [...]
    > dłonią w twarz i odszedł. 20-latek pobiegł za napastnikiem. Ten
    > wyciągnął nóż i dziewięć razy ugodził chłopaka. Siedem z tych ran było

    I?

    Ach, pewnie to była jego ławka więc miał prawo zabić?

    [ciach]

    > Jeśli jesteś dzieckiem...
    >
    > ...to przepraszam ;)

    Z co za różnica? Siłowe narzucanie się seksualne jest karalne
    niezależnie od wieku.

  • 95. Data: 2013-02-17 23:09:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > W takiej sytuacji miałbym pełne prawo odpowiedzieć ogniem i zabić cię
    > jak każdego innego bandziora, który urządza zasadzki na niewinnych ludzi.

    Dlatego nie strzelalem. Wezwalem jedynie ochronę.

    > Póki będziesz to robił legalnie.

    A wezwanie ochrony było nielegalne?

    > Byłeś. Siadanie komuś siła na kolanach to przemoc.

    A ty pobiłeś - i mam uszczerbek na zdrowiu.

    > I?
    >
    > Ach, pewnie to była jego ławka więc miał prawo zabić?

    Musisz przeczytac jeszcze raz - kto siedział, kto zabił.

    NApisałeś "pedofile".

  • 96. Data: 2013-02-17 23:15:56
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:

> [...]
    >
    > Niemniej jednak na zadnym urzadzeniu czy systemie nie stwierdzilem
    > dotychczas autolaczenia z nieznanym wifi jako default.

    Nie na pewno, ale miałem takie podejrzenie z drukarką Brothera (mały
    laser z WiFi i Eth), jak nie mogłem się do niego dobrać poprzez LAN.
    Jak sąsiad wyłączył (otwarty AP) WiFi, poszło gładko.
    [zbridgowane WiFi z LANem? + STP?]
    Skończyło się na wyłączeniu WiFi i zostawieniu kabla...

    W.P.

  • 97. Data: 2013-02-17 23:18:11
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "W.P." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie. Musisz sam wskazać z która siecią ma się połączyć.

    Nie do końca.
    Mi (u kogoś) uparcie łączyła się do OTWARTEJ sieci przy braku sygnału z
    "naszej" szyfrowanej...
    [i to jeszcze na XP]

    W.P.

  • 98. Data: 2013-02-17 23:30:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik W.P. napisał:

> [...]
    > Jak sąsiad wyłączył (otwarty AP) WiFi, poszło gładko.
    > [zbridgowane WiFi z LANem? + STP?]
    > Skończyło się na wyłączeniu WiFi i zostawieniu kabla...

    No dobra, nawet jeśli to drukarką ciężko zhackować bank :)

  • 99. Data: 2013-02-18 00:46:39
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Użytkownik W.P. napisał:MA

    > No dobra, nawet jeśli to drukarką ciężko zhackować bank :)

    MAC cloning i jesteśmy "drukarką"...?

    Pomyśl:
    anonimowy hot-spot, linux "LiveCD"... MAC clone...
    trzeba więcej?
    Kto będzie oskarżonym? HP? Brother? :)

    Głupio, że (polskie?) prawo chce karać "script-kiddies" - bo TYLKO ich
    mogą "złapać"... a "prawdziwi" "h[c]ackerzy" (robiący pieniądze)
    pozostają bezkarni (bo wiedzą, jak SIEBIE zabezpieczyć..)

    W.P.

  • 100. Data: 2013-02-18 00:55:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik W.P. napisał:

    > MAC cloning i jesteśmy "drukarką"...?

    Ale po co? Skoro drukarka sie sama zalogowala, to ty mozsz sie zalogowac
    bez cudów :)

> [...]
    > mogą "złapać"... a "prawdziwi" "h[c]ackerzy" (robiący pieniądze)
    > pozostają bezkarni (bo wiedzą, jak SIEBIE zabezpieczyć..)

    Ale to standard - jak łapanie "pijanych rowerzystów", rowerzystów
    jezdzacych po chodniku jak i psy a raczej wlascicieli psow robiacych
    kupki na chodniku. Łatwy cel, łątwa kasa.

    :)