  • 1. Data: 2013-02-15 21:11:44
    Temat: Kradzież paliwa i uszkodzenie samochodu
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    Wczoraj moje autko padło ofiarą jakiś debili którzy chcieli ukraść
    paliwo z baku. Niestety mieli pecha i złapała ich policja. Auto ma
    uszkodzony wlew paliwa. Będę chciał dochodzić odszkodowania po ukaraniu
    tych polglowkow przez sad. Jak powinienem to zrobić? Do którego sądu
    złożyć pozew (w miejscu zameldowania czy zamieszkania) i jak on ma
    wyglądać ?

  • 2. Data: 2013-02-15 21:42:41
    Temat: Re: Kradzież paliwa i uszkodzenie samochodu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-02-15 21:11, MrNoName wrote:
> [...]
    > tych polglowkow przez sad. Jak powinienem to zrobić? Do którego sądu
    > złożyć pozew (w miejscu zameldowania czy zamieszkania) i jak on ma

    Doczytaj sobie na temat postępowania adhezyjnego.

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-02-15 21:56:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MrNoName wrote:
> [...]
    > tych polglowkow przez sad. Jak powinienem to zrobić? Do którego sądu
    > złożyć pozew (w miejscu zameldowania czy zamieszkania) i jak on ma

    podepnij sie pod sprawe karna. postepowanie adhezyjne.

  • 4. Data: 2013-02-16 07:44:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-15 21:56, witek pisze:

    > podepnij sie pod sprawe karna. postepowanie adhezyjne.

    o ile to będzie sprawa karna, a nie wykroczenie. Przy wykroczeniu -
    możesz (wątkotwórco) być oskarżycielem posiłkowym (wgląd do akt i
    zawiadomienia o etapach postępowania), a potem powództwo cywilne, na
    99.9% wygrane.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 5. Data: 2013-02-16 21:20:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MrNoName" <n...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > polglowkow przez sad. Jak powinienem to zrobić? Do którego sądu złożyć
    > pozew (w miejscu zameldowania czy zamieszkania) i jak on ma wyglądać ?

    Jak składałeś zawiadomienie, to dostałeś taką karteczkę. Przeczytaj ją.