  • 1. Data: 2004-07-15 09:16:12
    Temat: Gwiazdki w hotelu
    Od: "mich" <b...@t...pl>

    Witam!

    Mam takie nietypowe pytanko, chyba srednio zwiazane z ta grupa, ale moze akurat
    znajdzie sie ktos, kto bedzie wiedzial:
    kto i na podstawie czego wydaje "gwiazdki" hotelom w Polsce?

    Bede wdzieczny za odpowiedz, badz za skierowanie mnie w odpowiednie miejsce ;)

    Pozdrawiam
    Mich

  • 2. Data: 2004-07-15 09:59:49
    Temat: Re: Gwiazdki w hotelu
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "mich" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kto i na podstawie czego wydaje "gwiazdki" hotelom w Polsce?
    >
    > Bede wdzieczny za odpowiedz, badz za skierowanie mnie w odpowiednie

    Proszę bardzo -
    Wojewoda - na podstawie wyposażenia, spełnienia warunków okr. przez prawo
    budowlane, etc.
    Szukaj tu: rozporz. Min. Gospodarki z dn. 13 czerwca 2001 w sprawie obiektów
    hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
    (Dz. U. 01 Nr 66 poz. 665) - najlepiej na www.sejm.gov.pl
    m.

  • 3. Data: 2004-07-16 14:06:26
    Od: "mich" <b...@t...pl>