  • 1. Data: 2004-07-14 20:51:07
    Temat: Wymiar urlopu przy zatrudnieniu
    Od: RaV <s...@m...nie>

    Witam gupowiczow.

    Mam pytanie jaki przysluguje wymiar urlopu przy zatrudnieniu na 3/4 etatu
    po przepracowaniu 10 lat.
    Czy mozna uzyskac jakies odnosniki do konkretnych zapisow w kodeksie ?
    Dziekuje za porady.

    --
    Pozdrawiam,
    RaV adrav(at)interia(dot)pl.usunto

  • 2. Data: 2004-07-15 10:31:24
    Temat: Re: Wymiar urlopu przy zatrudnieniu
    Od: @la<e...@i...pl>

    Urlop przysługuje proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tj 3/4 z 26
    dni czyli 19,5 dnia, zaokrąglając do góry 20 dni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-07-15 10:31:31
    Od: @la<e...@i...pl>

  • 4. Data: 2004-07-15 10:31:34
    Od: @la<e...@i...pl>

  • 5. Data: 2004-07-15 10:34:49
    Od: RaV <s...@m...nie>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 10:31:24 +0000 (UTC), @la<e...@i...pl>
    napisał(a):

    > Urlop przysługuje proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tj 3/4 z 26
    > dni czyli 19,5 dnia, zaokrąglając do góry 20 dni.

    dziekuje bardzo.
    a czy mozna prosic o jakis odnosnik do kodeksu abym mogl przedstawic to
    swojemu pracodawcy ?

    Dziekuje.

  • 6. Data: 2004-07-17 14:00:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2004, it was written:

    >+ Urlop przysługuje proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tj 3/4 z 26
    >+ dni czyli 19,5 dnia, zaokrąglając do góry 20 dni.

    Czekaj, a czegoś w rodzaju *godzinowego* rozliczania urlopu to nie
    wprowadzono przypadkiem od 1.V br ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-07-21 17:00:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Czekaj, a czegoś w rodzaju *godzinowego* rozliczania urlopu to nie
    > wprowadzono przypadkiem od 1.V br ??

    wprowadzono...

    KG

  • 8. Data: 2004-08-16 14:22:37
    Temat: Re: Wymiar urlopu przy zatrudnieniu - dalsze pytanie
    Od: "janko" <j...@k...wp.pl>

    Witam!

    "@la" <e...@i...pl> napisał...
    > Urlop przysługuje proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tj 3/4 z 26
    > dni czyli 19,5 dnia, zaokrąglając do góry 20 dni.

    A co jeśli pracujący na 3/4 etatu pracuje: pon, wto, sro po 8 godzin a w
    czwartek 6 godzin. Urlop rozlicza się wtedy na godziny w te dni, w które
    powinien pracowac. Ale jak si ę w tym wypadku nalicza czas urlopu, czy:
    1. po zaokrągleniu jak wyżej do 20 dni przelicza sie te 20 dni na godziny,
    czyli 20x8 = 160 godzin urlopu,
    2. czy 19,5x 8 = 156 godzin urlopu.
    niby różnica nieduża, ale chodzi o sam fakt. Mnie naliczono jak w
    przykładzie 2 czyli 156 godzin urlopu.