  • 1. Data: 2005-01-10 07:29:19
    Temat: dodatek mieszkaniowy - dosc dziwna sytuacja
    Od: "AJA" <n...@s...gazeta.pl>

    Witam
    Jak mam starac sie o dodatek mieszkaniowy w akiej sytuacji;
    Wlascicielem mieszkania jest Pani A. Zameldowana jest tam wylacnzie Pani B z
    dzieckiem. Jej maz jest zameldowany gdzie indziej. Pani B ma z pania a
    umowe uzyczenia. Pani B pozostaje w zwiazku malzenskim ze swoim mezem. Jak
    wobec tego Pani B powinna sie starac o dodatek mieszkaniowy? jakie
    dokumentyco i jak? Jakie dochody kwalifikuja do zasilku. Wojewodztwo
    Lubuskie jezeli to ma jakiekolwiek znaczenie.

    pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2005-01-10 14:19:44
    Temat: Re: dodatek mieszkaniowy - dosc dziwna sytuacja