  • 1. Data: 2005-01-10 08:40:51
    Temat: własne skany a artykuł na www
    Od: "Joanna Majonska" <s...@g...pl>

    Czy do artykułu(na www) na temat programu można wykorzystać własne skany czy
    należy skontaktować się w tej sprawie i uzgodnić z producentem owego
    programu, umieszczenie skanów?

    Na grupie p.l.d otrzymałam odpowiedź Archeo:
    >dyskusyjne
    >ale zdaje sie wykonujesz recenzje (nawet jezeli to wyjatkowo zjadliwy
    >opis) i np dolaczasz skriny, a w przypadku www nawet sekwencje desktop
    >video. podpisujesz to wszystko - jako pochodzace z programu i
    >ewentualnie przepraszasz za slaba jakosc.

    Ale nie jestem pewna czy tak rzeczywiście można.Nie chcę mieć ewentualnych
    kłopotów. Dlatego ponawiam tutaj to pytanie.

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

    JM.